BIODERMA Sebium Gel moussant -един наистина струващ си продукт






   Днес ще Ви представя продукт,който определено оправда очакванията ми.Това е измиващият гел на BIODERMA Sebium Gel moussant .
   Кожата ми е комбинирана ,но през лятото омазняването надделява и доста време търсих някакъв продукт ,който да не прави "магии",но поне малко да ми помага и да поддържа лицето ми чисто.Поразгледах доста постове и статии относно това,което търся и повечето от нещата,които видях ги бях ползвала,за кои бях с добро впечатление ,за кои не чак толкова..Попаднах на този гел на BIODERMA и това ,че попринцип съм доста  доволна от марката ме накарах да пробвам.Понеже и приятелят ми доста си поддържа лицето и в момента и той е със същия проблем като моя му предложих да си купим по една опаковка и да тестваме.
    Още след първото ми измиване почуствах лицето си доста чистичко.Самият гел е доста щадящ към кожата поради липсата на сапун и не изсушава кожата, ( да си призная честно си мислих отначало,че тъй като е за мазна кожа е възможно да има изсущаващо действие) а оставя едно освежаващо  и приятно действие.Смея да твърдя,че го ползвам вече почти втора седмица и съм много доволна .Гелът почиства перфектно и изглажда епидермиса.Видимо се забелязва ефектът преди да се измия и след .Няма как да Ви кажа,че кожата цял ден не се омазнява,но като се измия сутринта доста часове след това се усеща ефектът му,когато усетя,че имам нужда от свежест просто си измивам лицето със студена вода ,ако имам възможност и чак вечерта ползвам отново гела.
  Приятелят ми също остана много доволен и казва,че и той усеща кожата си много чиста и плюс това гелът става и за пяна за бръснене,което за него е доста добре :d. Но наистина и той е много доволен.
   Имайки впредвид ,че от кожа до кожа има много разлика ,аз останах доволна препоръчвам го  надявам се и при тези от Вас ,които имат същия проблем да проработи . :)
     BIODERMA Sebium Gel moussant струва около 22 лева ( от аптеката аз го купих толкова) ,намира се в по-големите аптеки,където предлагат  козметика на BIODERMA и в интернет.
   Държа да отбележа,че никой не ми  е плащал за това ревю на продукта,всичко се базира на изцяло мои впечатления както и на приятеля ми.
   

Коментари

Популярни публикации