Моето мнение за сухия шампоан на Batiste .

Здравейте :)) .
Днешният ми пост ще бъде свързан с продукт, за който от доста време се говори наистина много и от както е на българския пазар е тотален хит. Както става ясно от заглавието днес ще разкажа малко повече за сухия шампоан на Batiste , и като цяло ще дам  моето мнение ,което придобих от опита ми с този продукт .
Първо ще започна с това,че никога до сега не бях ползвала сух шампоан. Запозната съм с това,че той е доста популярен напоследък и че на пазара вече има доста брандове,които са пуснали свой вариант.

По принцип имам много суха коса ,за която колкото и странно да звучи понякога се радвам,защото много трудно може да се омазни и не се налага да я мия всеки ден или през ден и т.н . Мия я на 3 дни от чиста хигиенна гледна точка ,но определено ако я оставя цяла седмица няма да и проличи от кога не е мита :д . Така стоят нещата ,когато нямам прическа , но ако си изправя или накъдря косата , на втория ден корените започват да ми се омазняват . Точно тази причина ме подтикна да си купя сух шампоан и да изпробвам дали наистина действа и при мен .Спрях се точно на  Batiste  ,защото за никой не е тайна ,че това е може би най-добрия продукт в тази козметична категория .

Batiste имат  разполагат с няколко вида  сухи шампоани , аз си поръчах "Batiste Fragrance Fresh" от ТУК
Още когато пристигна  ми се наложи да го изпробвам , понеже предния ден си бях изправила косата ,а вечерта ми предстоеше излизане и исках да я поосвежа малко . Сухият шампоан наподобява много лак за коса -същия флакон и същия метод на впръскване .
Използва  се по следния начин :
На около 20 см. се впръсква в корените на косата  ,като трябва да се стремим да на впръскаме в колкото се може по-голяма част от косата ( поне аз така правя) . Както споменах е задължително да се от по-далечно разстояние ,понеже ако е от близко косата става бяла .

Мога да кажа ,че наистина този шампоан върши повече от страхотна работа . Тествах го ,и когато наистина ми беше мръсна косата ( 3 дни след изправяне) и определено косата изглежда като "тъкмо изкъпана" . Още по-хубавото е ,че продуктът дава и лек обем и освежава доста самия вид на косата ,а и мирише страхотно . Много съм доволна ! Наистина е много алтернативно решение ,когато искаме да разредим миенето на косата ,защото ефектът,който се получава е на току що измита коса  .

Определено ще продължавам да си купувам от този сух шампоан и да го използвам в някои спешни ситуации ,когато бързам и нямам време , да измия и суша косата си ,или ако искам прическата ми да издържи още малко .Естествено не трябва да забравяме ,че колкото и добър продукт да е този сух шампоан ,не трябва да заменяме истинското измиване на косата ,защото личната хигиена е най-важното нещо ,което помага да изглеждаме и да се чувстваме добре .

Коментари

Популярни публикации