Redken Diamond Oil Glow Dry олио за по-бързо оформяне на прическата със сешоар

Здравейте приятели!

Декември месец е тук с нови любимци, които естествено искам да споделя с вас, а не да оставя само за себе си. Надявам се да си харесате поне по нещо и  вие да тествате, и ще се радвам много ако се хареса и на вас :)
Днес както сте разбрали от заглавието ще ви разкажа за един невероятен продукт, който реших да пробвам след безброй хвалби в чуждестранни блогове. Така или иначе термозащитата ми беше свършила и имах нужда от някакъв подобен продукт, и от много време си бях  набелязала точно този, за да го тествам.
Redken Diamond Oil Glow Dry олио за по-бързо оформяне на прическата със сешоар е продукт, който аз лично бих нарекла не само термозащита, но и грижа в качеството на кристали.
Първо нека да започна с това, че опаковката е супер сладка и бонбонена и внася едно приятно усещане в жената когато го ползва - обичам такива продукти.
Консистенцията на продукта е доста течна, аз лично очаквах спрей, но тя се явява нещо между кристали и спрей една идея по - водниста.
Ухаят страхотно и след това остава един страхотен аромат в косата с дни.
Нанасям ги, когато съм измила косата си, след което съм подсушила с кърпа дотолкова, че да не капе вода от косата ми. Нанасям и суша със сешоар.
Косата се суши и буквално стилизира много лесно, не се наелектризира, не се роши, и не се пресушава до такава степен, че да стои като изгорена - ефект, който ми се е случвал доста често.
Дълго време търсих такъв продукт, който просто да пасне на моята коса, да не утежнява, но същевременно да я прави мека и подхранена.
Аз имам проблем и с разресването на косата, понеже е много дълга и гъста и постоянно се заплита и се налага да я реша поне 3 пъти в най - добри случай на ден. С този продукт не се налага, защото подхранва и заглажда косата, и се образуват много по -малко заплетени участъци, което само по себе си говори за качеството и добрите ефекти от олиото.
Косата ми определено се чувства много добре с този продукт, пасва ми идеално, и най -важното за мен е да не утеснява косата ми.
Препоръчвам горещо продуктите на Redken !


Коментари

Популярни публикации