Как се грижа за лицето си

  
 
   Здравейте.Днес ще ви запозная с продуктите ,които ползвам сутрин и вечер за да се грижа за кожата на лицето си.
   Моята кожа като цяло си е комбинирана ,но лятото се омазнява силно в "Т" зоната.Това е и причината тогава да имам малко повече проблеми с пъпчици и черни точки,но попринцип кожата ми не е проблемна .Единственото нещо ,което може да се каже ,че е "дефект" са черните точици по бадичката .От пубертета се боря с тях ползвала съм много и различни продукти ,козметик но резултат няма. 
   Все пак поддържам кожата си по мой си начин и ползвам разни домашни методи ,които смело мога да кажа,че могат да изместят доста от продуктите на пазара.
   Подготовката на лицето ми за деня и преди лягане ,се състои  в няколко стъпки :
          -Първа стъпка - Всяка сутрин ,когато се събудя измивам лицето си с измиващ продукт.В момента ползвам ексфолианта на Beauty Formulas - Apricot Facial Scrub, който лично според мен спада в графата "лек пилинг" ,защото е изключително фин и нежен към кожата.Много съм доволна от продукта ползвам го сутрин и вечер и кожата ,почиства страхотно , щадяш е към кожата и мирише много свежо.Често го редувам с измиващич гел на Bioderma -Sebium Gel moussant ,който беше спасението ми  през лятото и съм с положително мнение за него.

         -Втората стъпка- След измиването на лицето си ,използвам розова вода като тоник.Успокоява кожата ,омекотява я и създава едно много хубаво усещане за чистота . 

         -Трета стъпка -Като завършек на всичко ,нанасям крем за лице.В момента позлвам активния крем за мазна кожа и кожа с несъвършенства на Biotrade-Acne Out ,понеже имам две упорити  пъпчици .Кремчето дойде точно на време в Pinks beauty box ,и реших да го тествам и мога да кажа ,че наистина намалява зачервяването и спомага за премахването на пъпките .Обмислям дори да си го куппя и в оригиналния размер и да си го ползвам за напред.

    И това е общо взето .Стъпките са същите и пред лягане.Веднъж или два пъти седмично ползвам черната глинена маска на AVON -Black Mineral Mask,която почиства в дълбочина порите и след това ексфолирам със скраб от серията на AVON -Planet Spa.Отделно си правя домашни маски няколко пъти седмично ,които помагат за пъпки и черни точки много повече от скъпи продукти на известни марки.Ако някой се интересува от тях може да ми пише ,за да напиша статия за маските.
    Също така ,ако ви интересува колко струват продуктите ,от къде са закупени и т.н. отново ми пишете .:) 

Коментари

  1. Biotrade-Acne Out го препоръчвам, ползвам го заедно с още един продукт от серията и съм много доволна. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Оо и аз имам такава четчица и съм много доволна :)

    ОтговорИзтриване
  3. Открих по-добра алтернатива ,защото тази четка ми се струваше доста груба :( .. Това ,което ползвам е силиконова малка гъбка ,от ДМ си я купих и наистина ексфолира много добре :) .

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации