L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 - подхранващ шампоан и подсилващ балсам .

  Здравейте :)) . В тази публикация ще споделя малко мнение с Вас ,относно два продукта за грижа за косата ,които имах възможността да изпробвам- L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 - подхранващ шампоан и подсилващ балсам .Както споменах в публикацията ми за олиото за коса на Elseve ,в момента косата ми е в период ,който тя е изключително суха ,и ако нямам продукти ,които да я подхранват поне малко , не знам как бих се справила. Бях чела ревю в един блог ,където тези два продукта за коса бяха доста хвалени ,и момичето от блога ме "нахъса" да ги изпробвам .Поръчах си ги и още на следващия ден измих косата си  с тях .Направи ми впечатление ,че шампоанът се пени изключително много ,дори в минимално количество,а често на  шампоаните ,на които попадам им липсва точно това качество ,което дава усещането ,че все едно не сме си измили косата ,а просто сме я намокрили с вода , след което  трябва да повторим процедурата още веднъж за да може косата да се измие хубаво ,а аз не съм фен на втората стъпка. Шампоаът мирише доста свежо и приятно ,на мен лично ми мирише на дъвка.След измиване установих ,че ако не сложа балсам ефектът не е този ,който търся. Косата се усеща мека на допир ,но разресването е малко трудно и се заплита.


















       За балсама мога да кажа ,че е може би най-добрият закупен продукт в тази категория .Ароматът му е същия като на шампоана .Ако се нанесе след шампоана на   L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3  , след това косата става изключително мека на добир ,разресва се много лесно ,мирише страхотно и изобщо не се заплита до следващото измиване.Пробвах балсама и с друг шампоан ,като ефектът който се получава е същият. Косата си остава все така мека и лесна за разресване ,което ме навежда че от двато продукта балсама си заслужава много повече от шампоана  и бих купила отново само него .


  Като обобщение за двато продукта на  L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3  ,мога да кажа че балсама ми хареса много повече от шампоана ,върши си всичко ,което обещават на етикета, отразява се много добре на косата ми ,но шампоана освен ,че се пени много хубаво и измива косата не върши кой знае каква работа .


Поръчани са от тук : http://www.enzo.bg/

Малко повече информация за бранда L´Oréal Paris :
L´Oréal Paris е с голяма вероятност най известната френска и световна марка на козметика. Нейната история се пише от 1907, когато младият химик Eugéne Schueller открива препарат за оцветяване на коса. Този продукт който отначало не бил много интересен дава импулс за много други тестове в хиляди лаборатории ,които идват с подобрени и все нови продукти.  L´Oréal Paris разширява своите центрове из няколко световни големи градове. Днес може да си представиме под марката L´Oréal Paris кремове за тяло, продукти за коса, парфюми но също така и макиажи и други продукти.

Приложените снимки са от интернет : ( http://www.enzo.bg/ )

Коментари

Популярни публикации