NYX Jumbo Eye Pencil - РЕВЮ

     Здравейте прекрасни :) . Днес ще поговоря за  два   от моливите на NYX Jumbo Eye Pencil ,които се оказаха доста използвани от мен по различни начини . По принцип аз не използвам молив за очи ,защото при мен той се размазва буквално след 15 -та минута от нанасянето .От серията Jumbo аз имам 2 цвята  -  604 Millk Lait който всъщност е белият и 601 Black Bean e черният.Оказа се,че моливите ,определено се сработиха много добре с очите ми и не ги използвам само със цел "молив" , а и ги преоткрих за доста други трикове в грима ми  .
NYX Jumbo Eye Pencil


     Първото нещо,което мога да кажа за тези моливи е,че е са с  много добра формула -мека и кремообразна  ,която помага на молива да се разнесе максимално добре и това ,че са с доста наситен цвят . Използвам черния (601 Black Bean) както във водната линия на клепача,така и върху клепача ,и често дори го опушвам  с четка и ефектът ,който се получава е ,че все едно съм със сенки .Ако си поиграя малко повече  с молива той се оказва  перфектен заместител и на очната линия  .
Белият ( 604 Millk Lait ) използвам ,когато искам да озаря погледа си ,и го нанеса във  водната линия на долния клепач или под веждите и в ъгъла на очите ( като хайлайтер ) и също така го използвам ,когато си правя грим и ми трябва светъл цвят, и понеже текстурата му  позволява да се съчетава с всякакъв вид сенки , той е просто перфектен ....


За моливите мога да добавя още един огромен плюс - това ,че имат много добра издържливост ,и това че стават за  основа под сенките  ! Аз лично черния използвам като основа,когато ще си правя черен опушен грим ,а белия нанасям ,когато ще работя с по-светли нюанси .
 Определено моливите за мен са повече от перфектни и определено бих купила отново,като ми свършат .Препоръчвам Ви да изпробватеедин от тях ,за да се убедите ,че наистина могат да се използват за различни цели .Аз мисля да си закупя и още няколко от серията им ,с които да разнообразявам грима си :) .

Може да поръчате от тук .

Коментари

Популярни публикации