Терапия за нокти 8 in 1 от EVELINE COSMETICS

Здравейте прекрасни :) .
Около година и половина аз бях с гел лак на ноктите ми , тъй като ми беше писнало да се лакирам и да чакам толкова много време ноктите ми да изсъхнат за да мога да си завържа връзките на обувките.. А и не само за това, с гел лака ноктите не се чупят ,тъй като той ги прави твърди и устойчиви на разслояване .
В един момент преди около месец реших ,че трябва да го махна ,защото вече ми беше омръзнало , а и исках ноктите ми да си починат от третирането им толкова време . Сигурно знаете колко е невъзможно след махането на гел колко трудно може да имате нокти ,които да не се чупят . Казват ,че гел лака ,обаче че бил щадящ към нокътя и след махането му ноктите си оставали така ,както са били преди първото поставяне на гел лак.  Мога да кажа ,че това изобщо не е така. Когато почистих ноктите си , се оказа ,че имам ципи на мястото на ноктите ми (буквално) . Мазах ги със зехтин ,масла и т.н . ,но уви , нищо не помогна.
Именно в търсене на методи за заздравяване попаднах на Терапия за нокти 8 in 1  от EVELINE COSMETICS . Имаше наистина много положителни ревюта ,които ме обнадеждиха да си закупя терапията .

Така изглеждат ноктите с нанесена 1 път терапия
Ще разясня какво точно представлява терапията и как се използва :

Терапията представлява формула с активен Strong Nails комплекс , която нанесена на нокътя прониква и попива веднага го  реконструира .Тя подобрява изцяло ноктите и ги заздравява и предпазва от чупене и цепене .
Когато се започва курса с терапията  за нокти 8 in 1  от EVELINE COSMETICS  трябва да не се лакирате понеже метода на работа е следния - в продължение на 4 дни ,всеки ден се нанася по 1 слой от балсама (аз понякога слагах и по 2 ) и след ,което на четвъртия ден се изтрива и се започва на ново в същите стъпки .

Трябва да ви кажа ,че определено аз видях разлика още след първите 4 дни , а моят курс продължи около 2 седмици . Определено ноктите ми са много по-здрави от началото и нито се чупят ,нито се разслояват. Задължително ще включа терапията за нокти в месечните ми любимци . Това е една много добра алтернатива за регенерация на нокътя ,която ще е бъде полезна на много момичета .

Хубавото е че дори да не лакирам ноктите си ,терапията им придава много красив блясък още след първото нанасяне , а с нанасяния до четвъртия ден изглеждат сякаш са лакирани с нежен млечно бял цвят лак за нокти ,което на мен лично много ми харесва.

Ако наистина имате чупливи нокти , или просто искате да ги заздравите и подхраните определено ви препоръвам терапията за нокти 8 in 1  от EVELINE COSMETICS !

Можете да поръчате от тук http://www.enzo.bg/


Малко повече  информация за бранда Eveline Cosmetics :
 Eveline Cosmetics е основана през 1983 г. и днес принадлежи сред най-големите производители на козметика в Полша. За около три десетилетия присъствие на пазара, тази марка се е разпространила в повече от 70 държави по цял свят. Клиентите на Eveline Cosmetics може да избират от богатото предложение на декоративна козметика и продукти за грижа за лице и тяло. Марката е спечелила доверието им с високото качество, придобито от дългогодишен опит и същевременно с приемливите цени. Част от философията на тази марка е бързото реагиране на новите писаци на модата и идеята, че най-важното нещо е човек да си подбере за себе правилната козметика.  Затова в Eveline Cosmetics се стараят да удовлетворят нуждите на киентите и възлагат усилие всеки да си намери в тяхното предложение подходящия за него продукт.Eveline Cosmetics означава иновация, професионализъм и гаранция на ефективност в комбинация с приятелски подход и достъпни цени.

Коментари

Популярни публикации