L'Oréal Paris Volume Million Lashes

Здравейте :) . Що се отнася до спирали ,когато тръгна да избирам спирала , която да си купя държа тя да прави миглите ми огромни . Аз имам изключително къси ,редки и светли мигли , и ако спиралата не е хубава все едно не съм използвала нищо . Затова винаги преди да си закупя , поглеждам ревюта на продукти от тази категория ,които да са хвалени от блогъри и влогъри ,и на които наистина виждам резултат от "обем и дължина" .

Именно продуктът за,който ще говоря днес е така обичан от доста блогъри и влогъри и това е спирала на  L'Oréal Paris Volume Million Lashes  . Трябва да призная ,че през целия ми опит с козметиката ,като цяло съм пробвала само две спирали на L'Oréal  ,а това е третата . Едната много ме беше разочаровала ,а другата беше просто невероятна и доста време се чудех как е възможно и двете да са създадени от един бранд при положението ..Именно за това се двоумях дали да си поръчам L'Oréal Paris Volume Million Lashes  или да пребегна до някоя друга спирала , която вече съм използвала ( както обикновено правя ,защото рядко намирам това,което наистина търся) . Реших се и я поръчах .
Когато  я отворих и пробвах се оказа ,че изобщо не правеше миглите ми нито  дълги , нито обемни ,както обещават от L'Oréal . Въпреки това продължих да я ползвам ,защото доста често спиралите отначало не вършат абсолютно нищо тъй като още са много течни . Когато изсъхна малко ( или по-точно когато се мъчих 2-3 пъти) спиралата започна да прави миглите ми страхотни ! И като казвам страхотни имам предвид не само обем както обещават ,но и доста дължина и извиване без да ползвам извивачка за мигли. Просто в този момент реших ,че това ще е спиралата която ще ползвам и за напред и която ще купувам още много ,много пъти .
Нанесена един път спиралата дава наистина доста добър обем и издължава миглите ,нанесена два пъти просто се получава ефектът ,който наистина търся .

Спиралата идва в много стилна златиста опаковка  и има много голяма силиконова четка ,която помага  да се обхванат много добре целите мигли .Тя ги разделя много добре и не ги сплъстява . Много е пигментирана и  придава страхотен черен и наситен цвят на миглите.
Не се рони и не се размазва,което си е голям плюс особено сега , когато  е толкова горещо .
Най- хубавото нещо за спиралата е че след като се нанесе примерно сутринта , няма абсолютно никакъв шанс да се развали до вечерта.Толкова е издържлива, и това ме кара наистина много да я харесвам ,понеже съм опадала на доста спирали ,на които ефектър им не трае повече от 3-4 часа .

Това е спирала ,която определено ще купя отново ! 

Малко повече информация за бранда  L'Oréal Paris :
L´Oréal Paris е с голяма вероятност най- известната френска и световна марка на козметика. Нейната история се пише от 1907, когато младият хемик Eugéne Schueller открива препарат за оцветяване на коса. Този продукт който отначало небил много интересен дава импулс за много други тестове в хиляди лаборатории които идват с подобрени и все нови продукти.  L´Oréal Paris разширява своите центрове из няколко световни големи градове. Днес може да си представиме под марката L´Oréal Paris кремове за тяло, продукти за коса, парфюми но също така и макиажи и други продукти.


Можете да поръчате от тук http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации