Maybelline Affinitone Mineral -моят любим фон дьо тен

Здравейте :).  Днес в тази статия реших да поразкажа малко повече един мой много любим фон дьо тен. Искам първо да уточня, че не нося  фон дьо тен редовно. В ежедневието си почти не слагам и  евентуално, ако сложа е когато си правя грим за излизане или имам някаква по-важна среща. И това главно е така, защото имам кожа, която е склонна към акне, и искам максимално да избягвам продукти, които по някакъв начин могат да и повлияят, и да запушат порите ми и от там да се започне борба с пъпки, която понякога отнема месеци ..
Главната причина, поради която съм меко казано влюбена в Maybelline Affinitone Mineral   е това,  че формулата му е подходящ за всякакъв тип кожа, включително и чувствителна. Не съдържа талк и  мазнини, които при мен отключват акнето ми. Оказа се, че имаше период, в който когато ходех на лекции, си слагах абсолютно всеки ден от продукта и стигнах до извода, че именно Maybelline Affinitone Mineral  не ми запушва порите и не предизвиква появата дори и на една пъпчица. Когато открих този факт, фон дьо тенът, е неизменна част от козметиката ми. Като цяло Maybelline имат наистина много добри продукти, но специално това е първият фон дьо тен от бранда, който аз използвам.







Нека да започна от опаковката. Тя е стъклена с пластмасово капаче и така любимата ми помпичка, която може да се заключи и да се избегне евентуално разтичане на продукта. Има доста течна консистенция, която се нанася  много лесно на лицето с четка, гъба  и пръсти Фон дьо тенът съдържа 100% микро-минерални пигменти, които спомагат продуктът да се слее напълно с лицето, да попие добре в кожата и тя да изглежда максимално изчистена и свежа. Има средна покривност и  не прави ефекта "маска". Когато се нанесе на кожата, има матиращо действие, което прави кожата да изглежда  много нежна и изчистена. Издържливостта му е доста добра и комбиниран с основата ми на Maybelline Baby Skin, издържа непокътнат наистина много време. 




Мога да кажа, че това е първият продукт от тази категория декоративна козметика , в който се влюбвам и нося с удоволствие. Все пак се стремя да нанасям фон дьо тен колкото се може по-малко, но знам,че когато ми се налага да го използвам, на сутринта няма да се събудя с пъпка :), просто си е силно мой любимец. Ако наистина и вие имате същия проблем, това е продукт, който може би наистина ще ви хареса ,понеже както споменах има наистина много положителни качества и дори като се замисля няма нещо, което да не харесвам в него. 
Напишете ми вие какъв фон дьо тен използвате и дали сте доволни :)

Коментари

Популярни публикации