Ревю на Nars Andy Warhol 5 малки ,сладки глосчета

    Здравейте на всички :) .
   Днес искам да Ви представя няколко малки,сладки и компактни глосчета за устни ,които  през последния месец ,се оказа че използвам доста често .
Още ,когато видях Nars Andy Warhol , на снимката в сайта ,  ми се сториха изключително сладки и като истински "маниак на гланцове и червила  " трябваше да ги имам .

А сега малко повече за тях :
Гланцовете са пет на брой и са част от лимитирана серия на Nars . Идват в много сладка метална кутия , която ако трябва да бъда честна ,първо тя ме спечели. Сега кутията използвам за да си държа четките за грим , защото е доста дълбока и стабилна и лично според мен е доста удобна за подобна цел ,а и по този начин не я забутвам в някой шкаф ,в който да забравя за съществуването и , а ми е пред очите всеки ден и по този начин и се радвам.

Гланцовете имат имат доста течна консистенция .Нанасят се малко трудно ,понеже четчицата им е доста малка и е необходима "доста играчка" ,за да стане равномерен цвят на целите устни .Хидратират  доста добре устните и оставят приятно усещане по време на носене и след това.Имат добра издържливост , и нанесени върху червило са просто "бетон" .Покривността бих определила като средна . Нямат никакъв аромат .От 5-те гланца, единствено не останах с добри впечатления само за един , за който ще прочетете по-надолу .
Като минус  искам да отбележа ,че на гланцовете не е упоменато как се казва самият цвят и ще се наложи аз да дам лично мое определение за цвета .

1. Този цвят аз кръстих "Мляко с кафе " ,понеже изключително много ми наподобява на тази комбинация .Много нежен Nude нюанс ,който стои много красиво на устните и подхожда както на ежедневния ми грим , така и на тъмен вечерен грим , с който искаме да акцентираме само върху очите ,а искаме устните да останат по-изчистени.Често го нанасям и върху  червило ,което е от същата гама и получавам доста издържлива комбинация . Това е може би най- реалният цвят ,който пренесен от опаковката на устните е един и същ и покривността му е най-силна ,на базата на другите , като се има предвид ,че е и доста светъл цвят .

2.Този нюанс бих определила като бледо розов ,нежен и женствен   . Отново доста носен в ежедневието ми ,комбинацията ,която аз правя е да го нося с молив и стои повече от прекрасно . Подхожда както на ежедневен грим така и на вечерен.Не е много пигментиран ,но стои доста нежно на устните ,дори и с цвета ,който се получава.Хубаво щеше да е ,ако можеше да се нанася малко по-равномерно .


3.За този цвят бих казала ,че е доста интересен.Отново спада към  Nude гамата  . Отново е подходящ за всякакъв случай, аз го използвам за ежедневния си грим , и като се замисля това е най-използвания ми глос от петте цвята .Има много добра покривност и цветът нанесен на устните е същия като в опаковката.Доста любим ми е ..

4.Когато видях този гланц за първи път си казах "Олеле какво е това? Кой би сложил толкова брокат на устните си ? " . Самият глос представлява брокат , самата формула е брокатена , няма никакъв цвят. От начало се чудих какъв грим да си направя ,за да намеря приложение за него и един ден реших да експериментирам и го нанесох върху розово матово червило...Трябва да призная ,че ефектът ,който се беше същевременно както екстравагантен така и много красив .Комбинирах го с очна линия и розов руж и се получи уникално .Ако се нанесе директно на устните , според мен трудно би се забелязал ,но нанесен върху друг продукт за устни наистина стои много красиво . ;)











5.Като за последно реших да оставя този страхотен малинов цвят.За жалост цвета изглежда така само в шишенцето ... Това е гланцът , който ме разочарова най-много  , защото  като го погледнах реших ,че това ще е цвета на устните ми за лятото .Много свеж малинов нюанс , но нанесен на устните нищо общо .. Никаква покривност и пигментация . Неравномерно покритие. Жалко за красивия цвят .









Като цяло комплектът включва все цветове ,които според мен подхождат на доста жени ,защото са в доста неутрална гама и дори да не Ви подхожда самият цвят,може да се измисли нещо като например да се нанесе върху по-различно черевило. Много са мънички и компактни , откакто съм си ги поръчала ,си ги сменям периодично в дамската чанта и доста често ги използвам в грима си .


 Можете да поръчате от тук

Коментари

Популярни публикации