★Обичаната от всички бронзираща пудра на the Balm Bahama Mama , най-сетне и в моите ръце .. ★

Здравейте :))) , Напоследък както си и личи по постовете ,които пиша , съм напълно обсебена от the Balm  .Толкова съм се "запалила" по декоративната им козметика ,че постоянно искам да си купувам още и още :д .  Чувствам се като пристрастена към the Balm  и искам дори да изпробвам тяхната бяла козметика (ще се радвам ако ми напишете в коментар мнение за тяхната бяла козметика) .

Продуктът  ,за който бленувах доста отдавна и се надявах колкото се може по бързо да си купя е бронзиращата пудра Bahama Mama  . От доста време бюти блогърки изразяват положителни мнения за нея , и често е в месечните любимци на много момичета . Преди месец сестра ми реши да си я купи , и още с първото нанасяне на продукта тя каза ,че това ще е бронзиращата пудра ,която се очертава ,че ще използва много ,много време за напред . Когато и аз се гримирах и я използвах за контуриране на скулите останах на същото мнение . Знаех ,че много момичета я харесват и използват ежедневно , но не предполагах ,че е толкова добра .

Самата пудра има доста странен цвят . Аз го определям като нещо между кафяво и може би сивоо... Точно заради цвета си е изключително подходящ за контуриране на скулите,понеже сянката която се получава ,ако бъде прелята добре създава наистина естесвено подчертаване на скулите без кафенеене и наслояване като някои пудри за тази цел .
Нанася се много ,много лесно ,аз лично го нанасям под формата на тънка черта от двете страни на скулите и след това с четка за руж или пудра  го преливам старателно и ефекта ,който се получава наистина много ми харесва ,защото както споменах стои много натурално . Пудрата е наситена и няма нужда от наслояване отново и отново . Само с едно докосване на четката в продукта се взема нужното количество ,което е нужно .
Използвам бронзиращата пудра също така и когато искам да скулптурирам леко нослето ,когато искам да подчертая сгъвката на окоти и също така като сенки ,когато ми е нужен подобен цвят за направата на някакъв грим .
Този продукт на the Balm  се превърна и в мой любимец ,защото дълго време исках да намеря подходящ продукт за контуриране ,който да не оставя оранжеви следи .Мисля ,че този продукт който търсих го намерих и ,че както и сестра  ми и аз ще го използвам доста време за напред :)

Малко интересна информация за бранда the Balm : 
 Козметика "theBalm" изповядва философията на модерните времена. Желае да служи на всекидневния комфорт елементарно, бързо и малко на шега.Легендарната марка декоративна козметика от САЩ, напълно доказва своето мото: "Красива след пет минути". Ще се влюбите в очарователните ретро опаковки и забавни наименования, но напълно ще се впечатлите от перфектните резултати. Марката "theBalm" се фокусира върху всички възрастови групи.В крайна сметка, както казва създателката на марката Марисса Шипмън: "Младостта е състоянието на ума и съдържанието на вашата козметична чанта." Когато я напълните с продукти "theBalm", можете да бъдете сигурни ,че ще имате външния си вид под постоянен контрол.Освен това ,с добавена стойност - не са тествани върху животни и не съдържат  добавени парабени.

Можете да го откриете тук

Коментари

Популярни публикации