Основа за фон дьо тен Facefinity All Day от Max Factor

Като се замисля през последните месеци фон дьо тенът ми е един от най-не използваните продукти ,които просто си стоят в несесера ми .. Някак си не ми е приятно навън да е 36-37 градуса ,а аз да съм нацапана като торта .Няма да отрека ,че все пак за вечерни излизания фон дьо тенът е една от най-важните ми стъпки , и все пак един вечерен грим е нищо без точно този продукт.
Този месец бях на почивка за около 16 дни в прекрасния град Варна. Естествено улучихме най- горещите дни от месеца ,което за плаж е повече от страхотно,но когато ти се налага да се разхождаш  почти целия ден е просто ужасно ... Когато се разхождахме няколко пъти си позволих да сложа фон дьо тен ,но към тази стъпка ме подтикна един друг продукт ,който си купих и бях много нетърпелива да изпробвам - основата за фон дьо тен Facefinity от  Max Factor .
Напоследък доста упорито се опитвам да намеря подходящата база за мен ,която наистина да ми хареса . Попаднах на няколко ревюта на български и западни блогъри ,които споделят своя опит с Facefinity .

Като цяло от базата за фон дьо тен очаквам няколко неща :
- да матира кожата ми
- да скрие по-широките пори
- да помогне на фон дьо тена ми да да издържи повече

Max Factor заявяват ,че техният продукт Facefinity All Day ,  матира кожата и създава една перфектна основа за фон дьо тен ,която му помага да издържи наистина много време .
Точно тези думи ме накараха и да си купя точно тази база  .

Както вече споменах ,имах възможността да тествам този продукт точно в най-подходящото време и обстановка .
Ще започна първо с това,че когато базата се нанесе на лицето дава едно приятно усещане върху кожата , хидратира я и я подготвя  за следващата стъпка. Наистина матира и скрива порите  (аз имам широки пори по носа и около него и определено мога да кажа ,че наистина прави така ,че кожата да изглежда нежно ) . Консистенцията е бяла на цвят и наподобява на крем за лице,тъй като е доста кремообразна  .С лек аромат е и има SPF 20 ,което си е супер  .Когато стигна до втората стъпка -нанасяне на фон дьо тен , смея да твърдя , продуктът се нанася и прелива много лесно с кожата на лицето и се получава един доста натурален и нежен ефект . Лицето става като кадифено.

Идва ред да изкажа моите впечатления и за  издържливостта . Във Варна доста често ни се налагаше да използваме градския транспорт ,за да идем от едно място на друго (това може би е най-ужасния градски транспорт ,в който някога съм пътувала , дори в София най-използваните градски автобуси не са се пълнели толкова) . Вътре средата беше задушлива , миришеща , гореща и караща ни да се потим дори когато стоим до" 20 см.-то прозорче....." . Пълна трагедия . Точно в тези моменти преоткрих и базата Facefinity All Day. Сериозно , грима ми не мрърдаше ! Фон дьо тен , бронзант ,руж -всичко си стоеше така както го бях оставила . Колкото и глупаво да звучи ,сякаш самата база " абсорбираше потта" . Естествено след преживяванията в автобусите използвах задължително матиращо листче ,но определено грима ми не мърдаше .
 Ще излъжа ,ако кажа ,че фон дьо тена  оставаше на лицето ми от сутринта ,когато го нанеса ,до вечерта ,когато сама го премахна .Не. Но определено издържа мнооого ,многоо повече и то в доста ужасни условия .
Другото ,което много ми харесва в този продукт е опаковката .Изглежда доста стилно и красиво . Удобна е за използване ,понеже има дозаторче ,с което да регулирате колко продукт да се изкара .

Като заключение мога да добавя ,че открих моята основа за фон дьо тен и определено ще бъде доста използван продукт от мен . :)

Можете да поръчате от тук .

Коментари

Популярни публикации