Червило-молив от Maybelline Color Drama . 3 в 1 - Наситеност , перфектно очертаване и издържливост !

Здравейте :) . Днешният пост искам да посветя на едно   откритие ,без което през последния месец  буквално не мога . Става дума за червилото-молив от Maybelline Color Drama . Когато  разглеждах червилата на една моя приятелка и попаднах на едно от тези моливчета и си направих swatch останах впечатлена .
Веднага си купих два от нюансите ,които серията предлага - 150 FUCHSIA DESIRE и  
 420 IN WITH CORAL  .  Оказа се ,че още след първото им нанасяне буквално се влюбих в тези моливи .
Самият туш на молива е доста по-голям от на обикновен молив , но върхът му е тънък и позволява едновременно да се очертаят устните по най-прецизния начин , и в същото време с дебелата част да се запълнят . Още с първото нанасяне се постига много плътен и наситен цвят .Моливите са матови ,но определено се нанасят и много по лесно от другите матови чеврила,с които имам опит. Не изсушават устните ,което е много хубаво . Идва ред и на любимата ми част - издържливостта . Това е най-най- издържливото червило , което някога съм притежавала или пробвала . Просто не мърда! Повечето червила ,колкото производителите им да заявяват колко трайни са същност ,при мен не издържат повече от половин-един час .След като нанеса този молив  ,цветът просто не изчезва независимо дали ям ,пия или пуша . Без проблем моливът може да издържи повече от 3 часа ( поне при мен е така) .Единственото ,което се променя е цветът на кораловия молив ,който след 2-3 часа губи реалния си цвят и придобива бледо розов нюанс . Това е единствената забележка,която имам ,ако въобще това може да се сметне за забележка. Определено страхотна находка и възнамерявам да събера всички цветове от серията им .

1. 150 FUCHSIA DESIRE е страхотен наситен "Барби" розов цвят. Определено съм луда по всякакви червила и гланцове в този нюанс ,съдейки по бройката им . Не издържах и си взех отново точно този цвят . Стои страхотно с по-плътна очна линия,спирала и руж . Също така цветът се комбинира много добре и с матови кафяви сенки. Като цяло всичко е въпрос на въображение и вкус :) . Наистина много,много наситен .Не е нужно да се преповтаря за да се получи реалният цвят (само ще видите на swatch-а ).

2. 420 IN WITH CORAL нюансът ,който има този молив си личи още от името- коралов  . Типичен коралов цвят - свеж ,оранжево -розов , светъл същевременно забележим нюанс ,който е много различен от червилата и глосовете ,които имам в колекцията. Още щом го видях реших ,че е време да добавя подобен  цвят към гримовете си ,понеже както споменах в колекцията ми преобладават всякакви разновидности на розово ,но никога не съм си позволявала да си купя подобно "искрящо" червило ,защото съм обмисляла дали ще ми отива  или не . Когато го нанесох за пръв път наистина ми хареса как стои .Получих и доста комплименти от приятели ,че определено този цвят подчертава очите ми и освежава лицето . Ако са ви омръзнали бледите или прекалено тъмните нюанси , и искате да разнообразите с 420 IN WITH CORAL определено ще уцелите :) .
                                                                                    
Можете да поръчате от тук  .

Коментари

Популярни публикации