Закачливо цикламено червило на Rimmel от серията Rimel Kate Lasting Finish

Здравейте :) . От наистина доста време чета и наблюдавам все повече статии ,които в които се говори за червилата от серията на Rimel Kate Lasting Finish . Имаше период ,в който блогърките и влогърките пишеха различни мнения за това червило - кои хубави мнения ,кои не толкова . Имаше и такива ,които си направиха колекция от всички нюанси ,които се предлагат в нашите козметични магазини .Имаше и период ,в който бях решила да си купя едно от тези червила и да видя дали има нужда от толкова много шум покрай тях . Винаги когато влезнех в магазин в който се предлагат или се разубеждавах или се разсейвах и забравях ,че имам намерение да си купя червилото . Мина наистина много време от тогава и напълно забравих за тази серия .Един ден когато разглеждах в Ензо и видях ,че имат червилата от тази серия си поръчах едно веднага (можете да ги намерите тук ) .

До колкото ми известно има и серия на тези червила, която е матова и сега обмислям да пробвам някое и от тях .Но да се върнем на темата .

Червилото ,което аз имам е нюанс RIM1307 . Наситен цикламен цвят , в който се забелязват мънички отблясъци ,които обаче почти изчезват ,когато червилото бъде нанесено на устните. 
Както споменах има много наситен и пигментиран цвят ,приятна консистенция ,която помага да се разнесе равномерно на всякъде . Не изсушава устните ,дори по мои наблюдения ги хидратира, малко по-кремообразно за разлика от други червила,които са "с по- суха " формула .
Има нормална издържливост , при мен след час -час и половина започва да изчезва ,ако не пия,пуша или ям. Забелязах ,че е толкова наситено ,че след премахването му е нужно ексфолиране на устните ,понеже те все още стоят леко розови .Въобще по отношение на наситеността и пигментацията е префектното червило . Лично аз нямам проблем да нося червилото и в ежедневието си ,понеже ми харесва през деня да акцентирам най-много на устните си , но червилото е подходящо и за вечерни излизания . Не мога да кажа на тъмна или светла кожа стои по-добре понеже има много относителни фактори освен кожата .Аз съм със светла кожа и сини очи и ми харесва как ми стоят подобни нюанси ,сестра ми е с тъмна кожа и тъмни очи и на нея и отива .Както казах относително е .
Много ми харесва и опаковката . Много ми допада това ,че е чисто черна и единствено на капачката има подпис на Кейт .Семпло и красиво .



Обмислям да си взема и още някое червило от по-светлите им тонове ,понеже си мисля че щом това е с такава наситеност и малко или много и останалите нюанси ще са с плътен цвят.


Малко повече информация  интересна информация за Rimmel : 


Марката Rimmel е основана през 1834 от Eugen Rimmel в Лондон като малъка семейна фирма занимаваща се предимно с продажба на парфюми.  Постепенно, фирмата се е разширявала, като през  1949 г. е станала собственик на компанията Coty Inc. Марката Rimmel е известна с висококачествената си декоративна козметика. Известният девиз на  Rimmel е „Get the London Look“ чийто превод е „Сдобийте се с лондонска визия“.


Коментари

Популярни публикации