Мнение за парфюма на Playboy - Play It Lovely



Здравейте :))) . 

Преди доста време сестра ми си беше купила едно наистина много сладко парфюмче (на вид) . Изглеждаше много интересно и веднага привлече вниманието ми- прозрачна стъклена опаковка, със капачка на която има ушенца, или казано на кратко Playboy..В този ред на мисли искам да споделя, че винаги ми е харесвало самото лого на марката Playboy .
Зайченцето ми е голяма слабост и от малка, където и да виждах тениска, маратонки, шапки, на които беше щампиран лика на бранда, трябваше да бъдат мои.. Наистина зайченцето изглежда много сладко и в случая, както е пресъздадено под формата на капачка на шишенцето с тази сладка папионка ... определено идеята за това лого може да разнообрази и най-скучната дреха или най-скучния аксесоар. В случая допълва,разкрасява и допринася още повече за това да ми харесва парфюмът.
Та след това лично въведение :Д, нека да изложа и мнението ми за парфюма,и защо точно този парфюм ме грабна от първи път .



Както вече казах, сестра ми си го купи преди доста, доста време . Освен опаковката бях привлечена и от аромата на парфюма и от "носталгията", която изпитах, когато отново видях зайченцето и си припомних каква мания беше то за мен  преди години.
Ароматът....ах, този аромат! Най -сладката захаросана история..Буквално опиянява в момента, в който подушите за пръв път парфюма (стига да обичате по- сладникавите и "захаросани" аромати ).
Долавят се нотки на праскова, кайсия, цитрусови плодове и дори усещам някакъв вид цвете, но не мога да определя  какво .



Определено Playboy  Play It Lovely спечели овациите ми,   "намърда"  се под прожекторите, и мина почти всичките ми очаквания за перфектен парфюм. 
Трайността му е много добра, а за цената да не говорим ...
Чувала съм, че много майки купуват парфюми от серията на  Playboy за момиченцата си, защото първо, че са на много добра цена, второ, че имат някак си детски сладък аромат както вече споменах и явно определено се харесва и от децата .
Ако случайно  има майки, които четат тази статия и обмислят да купят парфюма за своето дете реших да сложа и състава, за да се избегнат някакви алергични реакции от детето .

СЪСТАВ :
Alcohol, water, fragrance, ethylhexyl, methoxycinnamate, butylphenone-3, ethylhexyl salicylate, butyl methorydibenzoylmethane, hydroxycitronellal, citronellol, coumarin, linalool, citral, bht, propylene glycol, disodiumedta, acrycates/ octylacrylamide copolymer, hydrolyzed, jojoba esters, fd and c red no. 4 ( cl 14700 ) , d and c red no. 33 ( cl 17200 ), fd and c yellow no. 5 (n cl 19140 ), ext d and c violet no.2 ( cl 60730 ).


Всъщност не знам дали парфюмът спада към категорията "детски" и колко той е подходящ за момиченца, но знам, че на мен определено ми е много, много любим ! 
Почти съм сигурна, че ще продължавам да си го купувам и за напред.
Толкова съм обсебена от този аромат, че съм си поръчала две опаковки от тук
- една малка (50мл), която нося в дамската си чанта и една голяма (75мл.), която стои на тоалетката ми. На това май наистина му се казва обсебване :Д <3 

До скоро прекрасни :) :* .


Коментари

Популярни публикации