Био балсам за устни Sierra Bees - най-добрият продукт ,с който се грижа за устните си

Здравейте :))) . 
От www.organiclipbalms.eu бяха така любезни да ми изпратят един от техните био балсами за устни ,за да го тествам и да дам мнението си .
Напоследък  все повече се старая да чета етикетите на козметиката ,която си купувам и доста усилено се стремя бялата ми козметика да бъде с колкото се може по-чист състав . 
Определено се замислих ,за това колко важно е да се грижа за кожата си по -най добрия начин и с наистина добри продукти ,а за мен добри продукти означава те да бъдат с добър чист състав .
Сега осъзнавам и защо ,когато преди си купувах балсам за устни той нито подхранваше устните ми , нито ги хидратираше , и даваше усещането ,че" нещо там не работи " и единственото ,което правеше беше да кара устните ми да ухаят добре. Естествено купувала съм и балсами за устни ,които наистина са били много добри ,макар и да не са били с най-добрия състав . Но стигнах до извода ,че " биото си е био ":) .

Балсамът за устни, който ми изпратиха съдържа био пчелен восък  и витамин Е . Когато разгледах съдържанието и описанието на продукта останах меко казано удивена от това ,колко добре е обяснено абсолютно всичко ,което е нужно да знаем за продукта ,който купувам. Също така бях изключително доволна и от състава ,който определено наистина е много добър  :

Съдържание:
Extra virgin olive oil* - био студено пресован зехтин, beeswax* - био пчелен восък , cocoa butter* - био масло от какао, sunflower seed oil* - органик масло он слънчогледово семе, non GMO vitamin E - растителен витамин Е без ГМО.


*био/органик
*без ГМО
*без глутен
*без парабени, петрохимикали, изкуствени аромати,  оцветители
*без тестване върху животни
*100% натурален балсам за устни
*за сухи и напукани устни, възстановяващ
*Балсам за устни за напукани устни без парабени

  
-Био сертификат от USDA 
-Био сертификат от Oregon Tilth 
-без ГМО 
-без Глутен 
-100% натурални овкусители

Определено след като отворих балсама и го използвах  няколко дни го препоръчах на всички мои приятелки и сега ще ви разкажа малко повече  за моя опит с него ..
Балсмчето пристига в сладка опаковка , с въртящ се механизъм ,който се намира на дъното можем да изваждаме балсама и да го използваме .  Опаковката е жълта и на нея са изобразени пчелички ,което напомня ,че продукта е направен от пчелен восък . Другото,което е наистина добре е ,че на опаковката е написан и състава  ,което е голям плюс за самия продукт ,защото по този начин  главната информация е на видно и лесно място за четене . 

Аромата на балсама определено издава и състава му .  Усеща се мирис на нещо средно между пчелен восък и зехтин . Лично на мен ми се искаше аромата да е с една идея по "меден" , но ако очакваме от продукта да бъде с добър състав ,трябва да сме наясно ,че няма да мирише на захаросани близалки , шоколадчета ,цветя и така нататък ...
Хидратацията и подхранването ,което осигурява балсама на устните е просто божествено ! С едно нанасяне сутринта устните се усещат меки и подхранени през целия ден . Когато ги ексфолирам вечерта и ги намажа с балсама определено се радвам в следващите дни на много добре хидратирани и красиви устни . 
Консистенцията е много приятна , разнася се много лесно , не се насъбира по страните на устните и  не лепне .

Определено разликата между обикновените балсами (които са пълни с вазелини ,парафини и какво ли още не..) и тези,които са с изчистен състав е огромна.Цената е другото нещо ,което ще ме кара да си го купя отново  - 4,40 лв. ,която  за толкова чист състав и добър продукт е повече от страхотна ! 
Наистина това балсамче се оказа много добро за мен ,и  определено в по -студените дни , а и не само ще ми бъде топ използван и любим продукт . 

Ако наистина искате да поглезите устните си и да се грижите за тях по-най добрия начин  разгледайте тези балсами и наистина гарантирам ,че няма да съжалявате :)) .

Можете да разгледате и останалите био балсами за устни и да прочетете повече информация от тук : http://www.organiclipbalms.eu

  Продуктът ми беше изпратен за тестване ,но от фирмата не са влияели по никакъв начин на мнението ми .

Коментари

Популярни публикации