Моят любим коректор #1 Rimmel Match Perfection

Здравейте прекрасни :)). 
Днес темата, която ме вдъхнови да направя ревю на коректорът  Rimmel Match Perfection са така все повече срещаните тъмни кръгове под очите при жените..
Доста неприятни, с които почти всяка жена се се срещала- някои от недоспиване, други от стрес, трети от лоши навици, четвърти си ги носят цял живот по рождение( както аз).
Имам тъмни сенки по очите, да не кажа от както се помня, но наистина от много малка. Нямала съм здравословни проблеми, изследвали са ме не един пъти, докато са стигнали до извода, че са ми просто генетични от баща ми. Доста лекари са заключили, че след време ще си изчезнат от само себе си, други са казали, че ще "си ги нося" цял живот с мен. До ден днешен тъмните кръгове не са изчезнали. Не са ми комплекс. Приемам ги като част от мен, но когато се гримирам не пропускам да използвам коректор. Не съм зависеща от тях, имам в предвид до толкова да се притеснявам от тях, че да не смея да се покажа навън без коректор, грим и така нататък.

Та... От както започнах да се гримирам съм изпробвала доста коректори . Имам доста богат опит с много марки, от които бях разочарована от доста славещи се в тази област , както и възхитена от някои,които са били и на много добри цени. За пореден път се сблъсках с максимата, "Че не винаги всичко скъпо и известно е хубаво"и определено мога да говоря доста по тази тема.
Но днес искам да ви разкажа за продукт, който обра овациите през последните месеци. Беше неотлъчно до мен в летните месеци, в по-хладните и още по-просто казано участваше в ежедневния ми грим, както и във вечерния няколко месеца при различни условия( климатични и др.). През този период от време определено събрах доста опит с него и успях да го тествам по възможно най- обстойния начин. И през този период той се превърна в мой тотален любимец. До толкова ми стана фаворит, че се запасих с няколко опаковки за напред, в случай, че изчезне от магазините сайтовете и така нататък хаха.

 Rimmel Match Perfection е коректор, който може да свърши перфектна работа в грима, дори и ако нямате тъмни кръгове. Говоря за хайлайт- другото му приложение, с което той е толкова известен. Използвам го и за двете неща- и за прикриване на тъмни кръгове, и за хайлайтване/ просветляване на някои зони от лицето. Справя се ПЕРФЕКТНО и в двете!
Коректорът взех един тон по-светъл от кожата 010 Ivory ми точно с тази цел за да просветлявам, а и предпочитам, когато нанасям коректор за да прикрия тъмните кръгове той да е една идея по-светъл, защото тогава освежава още по-добре погледа.


Коректорът на Rimmel е под формата на четчица-изстискваш от опаковката към четката и нанасяш (ще ви покажа на снимка). Консистенцията му е много приятна и бих казала,че е перфектна за под очите, тъй като не е прекалено суха и дава хидратиращ ефект. Нанася се много лесно с този тип четка, а и самата формула на продукта позволява лесно нанасяне. Прелива се много добре с кожата, дава един фин резултат, по който не се виждат наслоявания от продукта . Има страхотна покривност, която се справя повече от добре с тъмните ми кръгове под очите, и придава страхотен свеж вид на лицето дори и без фон дьо тен.
Коректорът използвам както вече казах и за просветляване (хайлайтър). Нанасям го по изпъкналите части на лицето ( зоната около очите, средата на челото, нослето и понякога на скулите). Тъй като нюансът е един тон по-светъл от кожата ми, на мен ми е перфектен за хайлайтър и изглежда много нежно и ненатрапчиво и не се преминава границата на грозното и красивото. 
Когато го нанеса и след това "туширам" с пудра всичко ставаю порцеланово и коректорът няма мърдане.другото, което е хубаво да спомена е че не се натрупва във фините линии, което е супер, защото съм имала опит с коректори, които буквално цялото количество отиваше във фините линии под очите ми и беше доста гротескно.
Казано с няколко думи, това е коректорът, който ще използвам много време, тъй като рядко си харесвам нещо, но когато го харесам... използвам го много. :)


Коментари

  1. а от кои коректори си най-недоволна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами като цяло коректорите на Орифлейм, на които съм попадала са ужасни(мисля, че съм имала 3 на Орифлейм, не им помня имената, понеже отдавна ги изхвърлих), на Loreal Тrue match не ми хареса въобще, макар че е много хвален. Имала съм 2 коректора на NYX ,с които също не се харесахме - NYX Dark Circle и NYX HD Concealer. Със сигурност има и още, но в момента наистина не мога да се сетя за други. При мен главно проблемът е, че или има уникална покривност, но се насъбира във фините ми линии, или изобщо няма никаква покривност. Все пак всичко е до човек и изискванията му, кожата и така нататък . :)
      При теб как е, от кои си най- доволна ? :)

      Изтриване
    2. Оххх, защо имам спомен, че бях отговорила на коментара ти ...
      Както и да е :) Nyx HD е коректорът, който най-малко ми се събира. Но такъв, който да не ми се събира не съм открила :) Усилено го търся ...

      Изтриване
    3. Ако правилно разбирам това, което казваш, онзи ден беше постнала снимка на едно голямо шоколадово яйце, за което те попитах какво има в него, най-вероятно от там се сещаш за мен :). При мен точно този на Rimmel не се събира.. явно всичко е до кожа :).

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации