Моят любим коектор #2 - Maybelline Fit Me

Здравейте красавици :).
Вече ви разказах за единият ми любим коректор, който тествах уж на шега, а се оказа тотален мой фаворит. Същото се случи и с коректора Maybelline Fit Me, който купих от любопитство понеже моя приятелка е луда по него и когато стане дума за коректори, то Maybelline Fit me е винаги споменаван и прехвалван от нея.Та така реших и аз да го тествам и да видим защо е толкова любим на много момичета, дали и на мен ще ми хареса, дали ще отговаря на очакванията ми, които са:

- да има добра покривност ( да се справи безупречно със скриването на тъмните ми кръгове)
- да се нанася и прелива добре върху кожата 
- да не се насъбира във фините линии на кожата
- да не е прекалено течен или прекалено "сух" ( не ми допада идеята да си протривам кожата около очите си със цел да нанеса някой по труден за нанасяне коректор, или да се чудя как да го нанеса на очите за да не се рзтече в случай, че е прекалено течен). 

Общо взето изискванията ми е са малко, но трябва да отбележа, че ако коректорът е хубав всички тези изисквания се спазват. Попадала съм на много големи разочарования, но също така и съм откривала много добри попадения от дрогерийни магазини на доста добри цени.Имало е моменти, в които съм се запасявала с всякакви видове коректори, от които някои съм изхвърляла, други съм използвала до последната капчица продукт. В случая така е и с Maybelline Fit me. 

Първият път в който си взех този коректор избрах нюанс 10 Light ,който мислих че всъщност ще е един тон по- светъл от моя цвят на кожата за да го използвам като хайлайтър и да просветлява добре зоната около очите ми. След това като го отворих и пробвах, видях че е същият цвят като кожата ми, и ще трябва да използвам само като коректор под очите ми.
Консистенцията му е приятна за нанасяне. Дава едно хидратиращо усещане, което не се превръща в мазен филм върху кожата. Прелива се добре, не се събира във фините линии, и не се наслоява.  Апликаторът с който се нанася е много удобен, и с него се използва толкова количество колкото е нужно, с една дума начинът на нанасяне е "много удобен и лесен".
Покривността му е перфектна, скрива тъмни кръгове без проблем, справя се със скриването и на други кожни проблеми (пъпчици, зачервявания).
Сега обмислям да  си купя и най-тъмният нюанс, който да използвам за контуриране на лицето.

Ще обобщя, че коректорът Meybelline Fit me отговаря на всичките ми изисквания, справя се със всичко което искам и го използвам почти на всяко гримиране. Радвам се, че успях да открия още един коректор ,който да използвам и да разчитам на него, когато искам да прикрия нещо. Отново го препоръчвам на тези от вас, които са в процес на търсене на коректор. Пробвайте го, може да се окаже и вашият любимец както се оказа и при мен:) .

Надявам се да съм била полезна с тази публикация и тя да ви е била интересна. Ще се радвам, ако ми напишете в коментарите кой е коректорът, който вие обожавате и можете да разчитате на него.
До скоро :*

Коректорът поръчах от тук : http://www.enzo.bg/


Коментари

Популярни публикации