Многофункционалната ми четка на BrushArt

Здравейте на всички, които четете блога ми :).
Днес ще ви запозная малко по- от близо с една четка, която доста момичета и гримьори отричат и казват, че не е никак добра за гримиране и приспособление към грима, но и доста други я използват и са много доволни от модела и и от работата, която върши.

От доста отдавна не  бях правила ревю на четки или други аксесоари за грима, но напоследък попаднах и четох доста статии и различни публикации, които пряко и непряко засягаха тази четка. Имаше негативни коментари, но и много положителни. Този тип четка се нарича още и е известна като "бояджийска" , заради начинът по който изглежда. Тя е  с дълга дръжка и самата четка е с много гъсто разположени косъмчета и е плоска. Изработена е  от високо качествени синтетични влакна или по- общо  казано от изкуствен косъм. Сигурно тези от вас, които се занимават повече с грим и имат опит с четките знаят, че когато се купува четка за фон дьо тен или за други кремообразни продукти тя задължително трябва да е изработена от изкуствен косъм. Това е така, защото когато се работи с кремообразни или течни продукти космите не трябва да са от естествен косъм, защото в противен случай четката ще се разпадне и рискувате да я съсипете и ако сте дали доста парични за нея, няма да е никак приятно....
Що се отнася до четките, с които се нанасят сенки или така казано прахообразни продукти ( сенки, пудра, руж и др.) те е хубаво да са изработени от естествен косъм, понеже колкото са по-меки и добре изработени, толкова по-качествен и лесен за усъвършенстване става гримът.
От както знам това "правило" се стремя да купувам четките си така, че когато ги използвам да не мисля дали няма да унищожа някоя или ще и навредя по някакъв начин.

Но сега нека се върнем и на темата! :)
Четката на BrushArt  е предназначена за кремообразни продукти и в случая фон дьо тен. Нанасянето на такъв тип продукт ми е най-лесно  именно с такава четка. Самият метод ми е много  удобен , четката приляга перфектно на лицето и може да се нагласи перфектно според всяка кожа и лице. Лично аз при използване я завъртам по един метод, който открих, че ме улеснява супер много. С нея също така може и да нанасяте фон дьо тена, като го "мажете" и блендвате по лицето, но лично на мен този тип нанасяне не ми е от най-любимите.

На четката намерих и още няколко приложения, като едното е да нанасям коректор под очите с нея. Пасва идеално при нанасянето, блендва се много добре с нея.Хубавото е че е голяма (имам в предвид, че е по-голяма от стандартните четки за коректор) и обхваща голяма част около очите , не се налага да се мъча с малките четчици, които са предназначени за нанасянето на коректора. Имах от много време такъв тип четка, която позанимарих и реших да отделя за нанасяне на различни маски по лицето. Това е и другото и приложение, което много ме улеснява и спасява от цапането. Новата си четка BrushArt използвам за грима си, а старата вместо да изхвърля и намерих перфектно приложение :).
Искам да ви уверя, че от четката ми не е паднал и косъм! Ползвам я от една година , мия я доста честичко,а тя не е мръднала! Ако харесвате такъв тип четки, то определено си я купете. Цената и е добра и е наистина много добро качество!
Четката поръчах от тук : http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации