Новата ми грижа за косата - Шампоан и балсам за суха коса Matrix Total Results Moisture/ МНЕНИЕ

Здравейте прекрасни :).
Този месец се сдобих с някои неща, които ми бяха доста нужни. На свой ред те ме мотивираха да си купя и още някои други продукти, които да допълват така желаните ми покупки.
Днешната статия  започнах да пиша, защото искам да ви разкажа за моята нова грижа за косата, която поднових именно мотивирана от една покупка, която направих.
Сега се замислям, че от много отдавна не съм се замисляла каква марка шампоан и балсам използвам, дали изобщо те са били на една и съща марка... Навсякъде по етикетите пише " след измиване със шампоана, използвайте друг продукт от същата серия". Това винаги ми се струваше доста агитираща маркетингова стратегия. Това си е така, но до някъде производителите са прави.
Когато измием косата си с шампоан за суха и увредена коса, а балсамът ни или маската за коса е от серия, която е за мазна коса например (или просто е друга серия, с други свойства, друг състав) ефектът на шампоана, който цели да подхрани косата не е толкова добър, колкото ще бъде ако и балсамът, който ще допълни грижата е от същата серия. Така го разбирам, така го и обяснявам :).

Новата преса, която си купих ме мотивира да обновя грижата ми за косата както вече споменах, и да заложа на малко по-добри продукти, които да ми помагат да поддържам косата ми в добър и здрав вид. Много се чудих на коя марка да заложа. Дали тя да бъде професионална или да заложа на дрогерийна козметика.. Спрях се на марка, за която знам от приятелка, която е фризьорка- MATRIX . Тя е професионална марка и се използва в много салони. Разпитвала съм преди за нея и знаех,че ако желая да имам нещо от MATRIX , трябва да поръчам на фризьор, който работи с фирмата. Останах приятно изненадана, когато я открих в http://www.enzo.bg/Серията продукти на която се спрях аз се казва Matrix Total Results Moisture и е предназначена за суха до много увредена коса. Моята не е увредена, но е доста суха, и особено сега през зимата се изсушава още повече. Винаги, когато избирам продукти за косата си гледам да се концентрирам към такава за подхранване и такава, която е за суха коса.

Ще ви поразкажа малко първо за шампоанът. Още по опаковката си личи, че марката е професионална. Напълно изчистена, без излишни картинки, без ненужни кичове (за мен това е един от показателите, че продуктът е доста по-висок клас)- бяла бутилка, която е илюстрирана с нужните надписи и информация за продукта в синьо.  Шампоанът има приятна консистенция- не е нито прекалено течена, нито прекалено гъста. Нанася се лесно на косата, с малко количество измива добре косата и се пени много добре. Има много приятен освежаващ аромат. След използване наистина косата се усеща доста по-мека, подхранена и  лекичка. Не съм забелязала дали косата ми се замърсява по-бързо, но ароматът се усеща в следващите дни след измиването. Много ми харесва.

Балсамът  има същата опаковка, която от горните изречения може да разберете, че ми харесва много. Интересно е, че ароматът на балсама и шампоана се различават. Този на балсамът е малко странен, не е лош,но има нещо което ме кара да харесвам повече този на шампоана, която наподобява уханието на някакъв познат известен парфюм, за който не се сещам......
За сметка на аромата, качеството е просто страхотно. Определено има разлика от професионално и дрогерийно. Личи си че професионалната козметика се отразява супер на косата. Още когато го използвах за пръв път ми направи впечатление, че за цялата дължина на косата ми беше нужно наистина много малко от балсамът, а останалото се наложи да изхвърля, понеже съм свикнала да слагам голямо количество, за да почуствам, че продуктът си върши работата. След нанасяне по дължината, дори още в процеса на нанасяне се усеща лесно разресване, и "заглаждане", което определено много,много ми харесва. Измива се лесно и не оставя този "мазен слой" по косата, който създава усещането, че косата не е измита. Но в същото време се усеща, че косата е възстановена и приятна на допир . Разресва се много лесно, няма заплитане, проскубване и накъсване. 

В комбинация шампоанът и балсамът са уникални. Заслужават парите си, защото сега разбирам, че професионалното си казва думата. Вече споменах, че заложих отново на тази марка MATRIX, когато избирах термозащита. Много съм доволна от избора си и се радвам, че мога са на един клик разстояние от мен.
Отново се надявам да съм полезна на някои от вас и ще ви държа в течение, ако изпробвам още някой продукт от серията или просто марката.
До скоро :).





Коментари

Популярни публикации