Моето мнение за термозащитата на Matrix - Total Results Sleek

Здравейте прекрасни хора :).
Днес реших да дам своето мнение за един продукт, който доста отдавна исках да закупя, понеже е наистина нужен за моята коса и полезен. Става дума, както вече сте разбрали и от заглавието за термозащитата за неподдайна коса на Matrix - Total Results Sleek. 
В интерес на истината, никога не съм залагала на добра термозащита, която да използвам преди употребата на преси и други уреди, които да влияят зле на косата ми. Използвала съм само кристали и все отлагах купуването на друг продукт, който да помага за защитата на косата ми. 
Искам да вмъкна и това, че по принцип аз имам доста буйна, непокорна и нподдайна на почти всякаква обработка коса. Това също така е  една от причините да потърся хубава термозащита, понеже тя освен, че предпазва, "усмирява" косата и помага на уредите да си вършат работата.
Този месец си купих нова преса за изправяне  и реших, че е добър повод да се замисля и разгледам за добра термозащита. Посъветвах се с фризьорката ми, която ми препоръча тази на Matrix .

Изправям доста рядко косата си а сешоар използвам 1-2 пъти в годината. Много рядко ми се е случвало, когато все пак реша да си изправя косата тя да е перфектно изправена. В повечето случаи бухва, наелектризира се и след 2 часа максимум тя дори не е права. Да не говорим, когато климатът е по-влажен. Всичките тези неща, които изброих се дължат също така и на това, че аз нямам най-добрата преса за коса и точно това беше причината да я сменя с нова.
Сега, когато вече я смених и си купих термозащитата на  Matrix - Total Results Sleek положението е доста по-добро.

За термозащитата: 

Total Results Sleek   е под формата на спрей. Опаковката е оранжева и е с пулверизатор. Мирише много приятно , впръсква се лесно и е доста икономична като се има в предвид, че я използвах вече 4 пъти, а количеството ми изглежда, че все едно не е мръднало. Формулата и е доста водниста   като се долавя съвсем лека "мазнина" , която в последствие попива в косата и не я омазнява излишно.

Как я използвам? : 
Термозащитата на  Matrix - Total Results Sleek използвам по различен начин в зависимост от това с какъв уред ще работя. Ако ми предстои изправяне с преса правя следното: разделям косата си на пластове както ще ми е удобно и след това напръсквам всеки пласт старателно като се стремя да не я мокря прекалено много, но да разпределя достатъчно от спрея по цялата и дължина. Ако съм я напръскала достатъчно и не излишно, изчаквам около 5-10 минути спреят да попие в косата и тя да "изсъхне" и започвам да изправям косата. Ако все пак ви се случи така, че да напръскате доста повече от нужното, моят съвет е да изчакате косата ви да изсъхне напълно, защото е много вредно тя да се обработва с преса, когато е влажна/мокра. 
Когато ми се наложи да използвам сешоар правя следното: когато изляза от банята и подсуша старателно косата си напръсквам обилно от термозащитата.Тук вече не е притеснително, ако се напръска повече от необходимото. След това си суша косата и по средата на сушенето нанасям кристали.

Искам да ви споделя, че определено аз намирам разлика и то доста голяма в това как излгежда косата ми, когато използвам термозащита и когато не използвам. След като съм напръскала от нея  косата ми се изправя много, много по-лесно от обикновеното, не се наелектризира и не бухва, а стои подредена и изправена. Освен това издържа много повече време без да се налага да я изправям допълнително. Естествено това се дължи и на пресата, която си купих, но пробвах веднъж да се изправя без термозащита и не ми се получи, това което се получава с нея. 
Наистина препоръчвам ви да инвестирате в такъв продукт за предпазване на косата от топлинна обработка. Моята поръчах от тукНаистина виждам разликата и косата ми не става толкова суха както обикновено. Това е наистина добра инвестиция . :) 



Коментари

Популярни публикации