Новата ми страст- душ гелът на Nivea Waterlily & Oil

Здравейте милички :).
Днес статията, която реших да подготвя е вдъхновена от една находка, на която попаднах съвсем, съвсем случайно. Ако трябва да бъда честна не разбирам много от продуктите за душ. И като казвам това, нямам в предвид, че не използвам и не купувам, а това че просто за мен е важно продуктът да измива хубаво и да мирише приятно. Когато съм чела ревюта на различни продукти за баня винаги съм се чудила на това, какво толкова можеш да намериш в един душ гел например, че толкова да те впечатли, че чак и ревю да му направиш.
Много момичета имат толкова големи изисквания от този тип продукти, че понякога чак не вярвам, че един душ гел може да свърши всичко това в банята. Те държат продуктът да измива добре, да ароматизира кожата, да ухае в банята, да хидратира кожата и така нататък. Все неща, които не ми се вярваха, че един душ гел може да свърши и ми се виждаха просто прищявки.

Всичко се промени, когато видях, че душ гелът в банята ми почти свършва и трябва да се купя нов. Не робувам на марки относно тези покупки, купувам това, което ми хареса как ухае и нищо повече. Правих поръчка в http://www.enzo.bg/   и реших да разгледам продуктите за баня, които предлагат. Съвсем случайно попаднах на душ гелът на Nivea Waterlily & Oil , който на снимката ми изглеждаше много,много красив (колкото и странно да звучи наистина ме привлече опаковката му).  Опаковката беше много красива- лилава  с изображение на водна лилия. Някак си ме грабна и защото има малко коледен вид (може да е и защото съм в коледно настроение:д) .Поръчах го без да се замисля. Не очаквах нищо друго от него, освен да мирише страхотно, защото има вид на нещо много ароматно.


 Когато поръчката ми пристигна първото нещо, на което обърнах внимание е как мирише душ гелът. УНИКАЛНО!Усещат се нотки на цветя, и някакви коледни сладки :). Не знам дали си внушавам, но определено се усеща Влюбих се както се казва от пръв поглед. Когато влезнах в банята да си взема душ, и да изпробвам новата си покупка разгледах по-обстойно продукта.
Освен, че мирише както вече споменах повече от страхотно, има ,много интересна консистенция. Тя не е нито прекалено течна, нито гъста. Лесно се отлива от шишето без да се налага да се стиска бутилката силно и т.н.. Формулата е много интересна. Има някакви много странни микро балончета и също така много фини гранулки, които са за цел ексфолиране на кожата. Нужно е много малко количество, за да се разпени на гъбата . Става уникална пяна, което за мен е голям плюс.Пяната измива много добре кожата и колкото повече се разтърква гъбата, толкова повече става и пяната. Другото, което ми направи впечатление е колко мека и нежна става кожата след като го използвам. Усеща се хидратирана и имам чувството, че съм използвала не душ гел, а някакво масло, което прави кожата приказно подхранена.
Другото, което е повече от страхотно е че кожата запазва аромата и ухае по същия начин както ухае и душ гелът в бутилката. 
Определено мога да заявя, че след тази покупка, която направих имах възможността наистина да разгранича "хубав душ гел" от "просто душ гел" . Вече знам какви са действията на един хубав продукт за баня. Наистина не бях пробвала по-хубав продукт от този и заявявам, че това ще е "традиционната" ми покупка много месеци напред! 


Коментари

Популярни публикации