Новата ми преса за изправяне на косата Philips KeraShine HP8348/00 / МНЕНИЕ

Здравейте приятели :).
Този месец беше много щедър от към покупки за мен. Сдобих се с много неща, от които повечето ми трябваха и бяха доста спешни като покупки, но имаше и такива, които просто си "изпросиха" да бъдат купени от мен без причина, а просто от чисто женско любопитство и чувство за вещомания :Д.
Като цяло и днешната публикация е свързана точно с такава покупка, която от много отдавна се каних да купя, понеже все нещо ставаше и отчитах, че има много по-важни неща за които да дам парите.
В крайна сметка след дъъъълго отлагане точно на тази покупка, все пак реших да се сдобия с нова преса за изправяне на косата ми. Реших, че е време да сменя старата и да спра да се измъчвам и да измъчвам в същото време косата си, понеже тази преса имаше много повече отрицателни действия от колкото положителни. С нея перфектното изправяне беше просто мираж, а пораженията от опитите да се изправя бяха доста видими.
Истината е, че стигнах до извода, че доста често това колко пари даваш за дадено нещо (дрехи, козметика, храна и каквото щете още) не е фактор за това колко е качествен. Същото се оказа и със старата ми преса, за която дадох наистина доста пари но не вършеше абсолютно никаква работа.

Увлякох се в размишления, и е време да ви разкажа за новата ми любимка :) .
Philips KeraShine HP8348/00  - страхотна е :).
Когато в крайна сметка взех решение да си купувам преса последва и трудното решение или по-скоро избор каква да бъде тя. на коя марка, с какво покритие.. все неща, които имат огромно значение за това какъв може да се окаже продуктът/уредът, който ще се купува. Спрях се точно на Philips понеже е доказана марка и произвежда наистина хубава техника. Доказана е в годините и прецених, че покупката която ще направя трябва да е именно на тази марка. Така се и спрях на Philips KeraShine HP8348/00.

Пресата  Philips KeraShine HP8348/00 има наистина доста добри качества, които я правят добър уред. Изработена е с доста екстри, които улесняват доста процеса на изправяне.

Нека започна първо с това, че загрява за по-малко от 30 секунди (на упътването пише, че може да се използва след 30 секунди, но аз опитах и преди да са минали 30-тте сек.). Имам чувството, че в момента в който я включа тя започва не да се затопля, а направо да пари. И все пак съм свикнала независимо каква е пресата било то професионална или обикновена да си изчакам 10 минути и тогава да започна да се изправям. Нямам точна причина, просто ми е нещо като "ритуал" :Д .

Градусите, които развива са 230, но разбира се никак не е препоръчително да настройвате пресата на макс. Мощничка си е доста, но когато се изправям не си позволявам да дигна градусите над 200. Повечето случаи настройвам пресата на 190, а когато косата ми е много начупена настройвам 200

Другият огромен плюс бих казала, е това, че пресата има керамични приставки, в които е импрегниран кератинов балсам, който влияе добре на косата, предпазва я от изгаряне и накъсване. Не съм много сигурна какво точно представлява всичко това и колко всъщност е възможно и полезно за косата, но фактът че когато си изправя косата тя не стои суха и сякаш изтощена, говори сам по себе си. Определено косата стои мекичка на допир и има красив вид, а не проскубан и "матиран". Естествено тук ще спомена колко е важно да използвате и добра термозащита, която допълнително да предпазва косата от топлината.
Другото важно нещо, което искам да поясня е, че пресата е проектирана така, че когато минат 60 минути тя автоматично се изключва, което е много добре в случай, че сте забравили  дали сте я изключили и така нататък. Кабелът и е дългъг 1.80 м.

Определено пресата е много добра и не съжалявам за нито един даден лев за нея. Върши страхотна работа, изправя перфектно косата, не накъсва, не скубе. Косата ми стои изправена до къпането ( наистина плътно изправена,, без начупвания в краищата дори). Не се налага всяка сутрин да изправям допълнително. Компактна е и има функция, която я заключва и е удобна за съхранение.
Много съм доволна от точно тази покупка и я използвам с удоволствие . Старая се да не я използвам прекалено често, защото няма какво да се лъжем на всички ни е ясно, че колкото повече използваме уреди, с които топлинно третираме косите си, шанса те да са красиви, да не "цъфтят" и да не се накъсват е  почти нулев. Така, че моят съвет е първо да се подбере хубава преса, и да се използва в рамките на нормалното и в най-добрият случай по-рядко . И също така е хубаво пак ще спомена да заложим на добри продукти, които да използваме преди да третираме косата.

Надявам се да съм била полезна, ако си търсите преса, а и не само :).. До скоро !

Пресата ми е закупена от тук : http://www.enzo.bg/



Коментари

Популярни публикации