Обновена грижа за кожата #1- Clinique хидратиращ гел

Здравейте красавици :) . 
Днешната тема, на която ще обърна внимание в статията си е обновената ми грижа за кожата на лицето, и по-скоро новият продукт, който тествах  и вече използвам за хидратация.
Наложи се да премина на по-различна "хидратираща грижа" за кожата ми по две причини: 
-  реших да "търся" най- подходящият хидратиращ продукт, който е подходящ за моята кожа.
- с промяната на времето и есенно-зимните условия кожата ми започна да се изсушава наистина много на някои места вследствие на което се появиха и някакви гадни малко обриви, които бяха провокирани от изсушаването (казвам това, защото се повтаря редовно, когато за малкоооо изпусна подхранването в по-студените дни). 
Наистина не знам на какво се дължи следното нещо, но винаги когато си избера продукт, който да хидратира кожата и той ми допадне, използвам го известно време и кожата ми се чувства прекрасно- не се омазнява излишно, не ме опъва, нямам обриви и разни досадни пъпки... Но идва един ужасен момент, в който колкото и да ми харесва продуктът , и да сме си допаднали той започва да прави проблеми върху кожата ми. Под "проблеми" визирам най- вече излишно омазняване, обриви, и поява на ужасни пъпки. Веднага след преустановяване на употребата проблемите ми изчезват. Решила съм да търся перфектният продукт за моята кожа, която е комбинирана. Имам мазна "Т" зона, а останалата част е доста суха.
Попаднах на тестер на хидратиращия гел на Clinique, и реших да го пробвам, за да видя как ще се отрази на кожата ми, понеже Clinique обещават, че гелът има три действия: 

- преди всичко хидратира
- запазва влажността на кожата
- подобрява структурата на кожата

Действията, които аз търся и очаквам от един хидратиращ продукт (гел/крем) са следните:
- да хидратира кожата ми
- да не причинява излишно омазняване на кожата
- да не запушва порите ми
 Това са 3 неща, при които дори едното да "куца" спирам с продукта. 
Таа бях стигнала до там, че попаднах на тестер на гела на  Clinique. Изхабих го и ми допадна супер много. 
Няма как да не спомена първото нещо, което прави впечатление- опаковката. Изключително стилна и елегантна стъклена опаковка с перфектен механизъм за използване на продукта. Няма как да останеш недокоснат от тази красота! Консистенцията е гелообразна и е интересно, че  е жълта на цвят, а по принцип повечето кремове са с бяла консистенция. Гелът мирише страхотно (флорално). Нанася се лесно, не е много икономичен. Попива добре в кожата за отрицателно време, като не създава неприятното усещане за мазна "маска" .Хидратира перфектно. Дава приятното усещане, че кожата е подхранена. Използвам го сутрин и вечер от около месец и за сега мога да кажа, че не запушва порите. Не съм забелязала поява на пъпки ,което е много добре.
Чувствам кожата си много добре. Усещането, че се беше поизсушила изчезна, чувствам я мекичка навсякъде и в "Т" зоната и по останалата част на лицето. За сега смея да твърдя, че продуктът се справя отлично, ще продължа да използвам и за напред и ще направя още един "ъпдейт" по- нататък, за да ви разкажа какво се случва и така нататък. Ако някой е използвал продуктът може да ми пише в коментарите какви са наблюденията ви, харесвате ли го, справя ли се и така. :). Това е продуктът, който използвам в момента за подхранване на кожата, скоро ще ви запозная и с измиващия ми гел . 

Целувки!
- Вили
Можете да поръчате от тук :http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации