Маската ми за лице при спешни случаи (акне) - Avon Clearskin Pore Penetrating

Здравейте красавици :).
 Днешният пост е вдъхновение от един много често използван продукт напоследък. Има моменти или по-точно периоди, в които кожата ми изглежда много зле. 
В момента кожата ми е в такъв период и положението е меко казано изглеждащо ужасно.. 
Първо, че е доста суха на някои места и се опитвам всячески да я хидратирам, и второ, че точно по тези сухи участъци има ужасни пъпки, които правят положението още по-цветно...
От доста време насам, когато кожата ми получи подобни раздразнения, или просто имам нужно да си направя някаква прочистваща маска, която да освежи лицето ми, да ми даде усещането, че кожата ми е по-освежена използвам черната почистваща маска на AVON от серията Clearskin Pore Penetrating
Наистина това  е една от най-най- любимата ми маски за почистване  на лицето, която е не само помощник в критични ситуации, а и начин кожата ми да релаксира, да се почувства по-добре и да усетя, че наистина съм се погрижила за нея след тежък ден.
Самата аз много рядко купувам маски за лице, това е може би козметичният продукт, който не купувам толкова често, не експериментирам  много и предпочитам, когато се "хвана" за някоя маска, да си я използвам много време напред, ако тя ми хареса. Така се случи и с тази. 
Още когато си я купих имах голямо очакване към нея. Пишеше, че е дълбоко почистваща маска с минерали от Мъртво море и хума. От малка знам, че хумата има много благоприятни действия към кожата и косата и в пубертета доста често си правих различни маски точно с тази съставка. За минералите от Мъртво море на всекиго е известно, че влияят не малко положително върху кожата. Замислих се, че тази маска определено ще ми влезне в употреба и ще ми бъде полезна, понеже кожата ми е комбинирана и понякога доста се омазнява и в тези моменти имам нужда от доста по-почистваща маска, каквато обещават да е и тази маска.
Интересното при маската е, че тя е черна. Консистенцията и е черна на цвят, но когато изсъхне на кожата става светло зелена. От начало ми беше много интересно и с интерес наблюдавах този процес, който ми беше така интересен :д Другото интересно нещо (поне за мен) е, че там където порите са по-широки или има възпалени пъпчици или черни точки, маската става на черни точки, които сякаш не изсъхват. Доста интересна реакция.След като изсъхне, маската започва да се напуква и рони. За този процес и трябват около 10-15 минути. 
За мен маската е много добра. Действа ми много добре на кожата. Почиства я, справя се с омазняването и в същото време НЕ изсушава, което е много добре. Тушира пъпките и забързва процеса на изчезването им- това е едно от най-хубавите и качества!
След като се измие наистина усещането е прекрасно. Сякаш се сваля тон грим и лицето е почистено до максимум, а всъщност това не е така. Тази маска определено детоксикира кожата на  лицето и дава уникална свежест. Според мен лично всяка една уважаваща  себе си жена трябва както да има хидратиращи маски, хидратиращи кремове и още подобни продукти за подхранване , да има също така в банята и една такава дълбоко почистваща маска, която освен в спешни случаи, да използва и поне веднъж седмични, за да почисти порите в дълбочина. 

Аз си допаднах точно с тази маска и ще я използвам и занапред, ако ви е интересно можете да я намерите тук :) http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации