Новото ми откритие за безупречен маникюр - База за нокти от Catrice Ultra Stay & Gel Shine

Здравейте красавици :). 
Напоследък все повече започвам да държа на това аз да си правя маникюра, аз да се грижа за ноктите си и на ред с това да си търся продукти, които отговарят на изискванията ми.
Може би от около година вече не използвам така наречения "гел лак", който доби огромна популярност последните години и лично според мен измести обикновения гел, който е известен с това, че е най-добрият приятел на дългите нокти. Слагала съм си и гел и гел лак. При гела нокътя определено меко казано се съсипва и шанса след като го махнеш да имаш прилична дължина нокът е нулев. Гел лакът е известен с това, че е значително по-щадящ към нокътя, а в същото време с него можеш да имаш един вид по-дълги и красиви нокти, както и лакът, който ти направят да се запазва доста повече време от нормалния период(5-7 дни). 
При мен проблемът беше главно този, че ми е много трудно да стоя повече от седмица с един и същ лак.. Бях обаче повече от доволна, че ноктите ми не се чупеха и имах доста добре изглеждащ маникюр. Пределно ясно ми беше, че в моментът в който сваля гел лака, от маникюра ми няма да остане и следа. Точно в този период след свалянето му   попаднах на една терапия за нокти   , благодарение на която днес имам красиви нокти.
След като бях си възвърнала нормално изглеждащите ми нокти исках да открия лакове, които да се задържат повече от 2-3 дни на ноктите ми, понеже имам супер мазна нокътна плочка, която ако на нея лакът издържи повече от 4-5 дни си е направо постижение. 
Тогава попаднах на серията лакове на Catrice, която се доближава до "гел лака", само че е постижима в домашни условия без лампа и печене. Купих си базата и топ лакът от http://www.enzo.bg/
Имам доста лакове, които са на Catrice и съм много доволна от тях, понеже са изключително плътни и наситени като цвят, и още когато  получих базата и топ лакът нямах търпение да се лакирам.
Първото, което ми направи впечатление в базата беше, че когато я нанеса на нокътя първо, че изсъхва много бързо, второ, че някак си втвърдяваше нокътя и даваше едно усещане, че той е устойчив на всички условия, които могат да го счупят.
След като нанесох базата преминах към цветния лак за нокти, който отново беше на Catrice. Преспокойно техните лакове могат да бъдат нанасяни на един слой, защото са супер наситени и покривни както споменах( но аз обичам да нанасям по 2 слоя, просто така за сигурност :Д).
И третата ми стъпка беше нанасянето на топ лака, който запечатва всичко и наред с базата играят най-важната роля в това лакът да е издържлив. 
Момичета наистина, след нанасянето на топа, усещането върху ноктите е сякаш съм с гел лак. Те стават наистина доста здравички и създават чувство за сигурност, че трудно биха се огънали и счупили. 
Най-най- хубавото от тази цялата ситуация е, че при мен лакът издържа минимум 7-8 дни. Като казвам 7-8 имам в предвид, че ноктите ми вече започват да израстват и лакът трябва да се смени, но ако не го махна според мен може да изтрае поне 10-тина дни ! 

Това определено е откритието на годината ми, защото толкова, толкова ме улеснява, че седмица не мисля и грам за това, че някой нокът ми се е обелил и заради него трябва да сваля наново целият си лак и да оправям маникюра си отново. Най-доброто решение за всички момичета и жени, които нямат свободно време да се лакират когато си решат или просто им е досадно. гарантирам ви, че "мъките" ви ще приключат :). 


Коментари

Популярни публикации