Всекидневната ми доза хидратация за кожата от Palmer's Hand & Body.

Здравейте мили красавици :).
Темата, за която ще пиша днес е вдъхновена от един продукт, чиято марка напоследък доста нашумя в България. Говоря за продуктите на Palmer`s .
В доста блогове и влогове попадах все повече на продуктите им- някои момичета хвалят кремовете за лице, други лосионите за тяло общо взето стигнах до извода, че продуктите са добри съдейки по позитивните мнения на останалите.
С идването на зимата и "изстиването" на времето кожата на тялото ми определено започна да се усеща по-суха, доста даже по-суха от обичайното. Стана ми ясно, че ще се наложи да заложа на някакъв хидратиращ продукт, който да ми върне комфортното усещане. Все повече започна да ми писва да си купувам някакъв лосион за тяло с какви ли не масла в него, и с какви ли не хвалби на етикетите, а всъщност като започна да използвам се оказва, че единственото което прави е да ми прави един бял слой върху кожата, който не се размазва и попива по никакъв начин. След тази неприятна ситуация се оказва, и че трябва да чакам сума ти време за да "изсъхне", та да мога да се облека.... 
За Palmer`s  или по-точно за техните продукти за тяло ми направи впечатление, че в повечето мнения масово се говори, че хидратират перфектно кожата, че са подходящи за по-студените месеци, когато кожата има нужда от голяма доза подхранване. 
Реших да пробвам този така хвален продукт - лосионът за тяло и ръце  Palmer's Hand & Body.
Поръчах го от http://www.enzo.bg/
Искам първо да отбележа, че съм супер запалена по ароматите на кокос, какао, ароматът на макадамия и като цяло всички сходни техни аромати. Когато получих лосиона си и усетих как ухае ... мога да кажа, че още тогава ме спечели само с аромат. :Д Доста често ми се случва, когато си купя лосион за тяло и усетя как мирише и в случая например не ми хареса, след време се оказва и че не ми харесва как действа. Същото е и с тези лосиони, които ме грабват с аромат още първия път, след време се оказва, че ми стават любимци. Не знам дали си го внушавам или просто наистина имам някакъв "усет", не мога по никакъв начин да си обясня това, което се случва :). Факт е обаче, че точно този продукт ме грабна от първия път с ненатрапчивия си аромат на какао, който дава някакво коледно настроение и ме кара да се чувствам някак уютно, особено след баня :) . Още по-хубавата част дойде, когато усетих действията на самия продукт. Оказа се, че отговаря на всички очаквания, които имам за лосион за тяло. Хидратира  кожата ми много, усещам я мека и нежна или с една дума "ПОДХРАНЕНА".  Нанася се много лесно, равномерно се разпределя по цялата кожа и не остава такъв "бял" участък, който да не може да се разнесе пък за попиване да не говорим. 
Лосионът на Palmer`s  попива толкова бързо, не прави мазен филм и не ми причинява затруднения в обличане и така нататък . Страхотен продукт, определено се радвам, че го открих, защото имах нужда от нещо подобно, което да ме кара да се чувствам добре през студените месеци. За сега кожата ми е много добре, надявам се да се превърне и в тотален любимец. 




Коментари

Популярни публикации