Makeup Revolution Cover & Conceal палитра коректори

Здравейте красавици :).
Като абсолютен маниак на тема КОРЕКТОРИ съм в постоянно търсене на нови и нови продукти от тази категория. Постоянно тествам нещо ново, защото ако не друго, коректорът е този,  без който не излизам от вкъщи. Именно отново този продукт ме накара да си поръчам нещо ново и интересно за мен. 
От известно време насам нашумя страшно много контурирането и хайлайтването на лицето. Като се замисля с коректори до сега на лицето си съм пробвала само хайлайтване  ( озаряване) и ми е било много интересно да пробвам такъв тип кремообразен продукт за контуриране, а не както обикновено с прахообразни продукти.
Попаднах на една много интересна палитра с коректори, която предлага богат асортимент от нюанси, които са подходящи както за озаряване, така и за контуриране. Говоря за палитрата с коректори на Makeup Revolution Cover & Conceal, като моделът, който аз си поръчах е Light- Medium , тоест има както светли нюанси, така и тъмни. 
В инетерес на истината очаквах да има малко повече тъмни нюанси, но светлите се оказаха повече.
Палитрата съдържа 8 коректора, като има 2 по-тъмни, и всички останали са светли нюанси. Когато я отворих за първи път си правих ежедневния грим и реших да пробвам покривността на коректорите и да преценя дали ще се справят с тъмните ми кръгове или ще използвам само за лицето. Избрах най-светлия нюанс, който  се оказа с наистина добра покривност. Имайки с в предвид светлата ми кожа през зимата точно този нюанс за момента ми върши перфектна работа за прикриване на тъмни кръгове  и за озаряване на лицето. Хубавото е, че през лятото, когато тенът ми се променя драстично ще мога да използвам коректорите и всички те ще ми влезнат със сигурност в употреба. 
Тествах и останалите нюанси коректори, върху зачервявания и пъпчици, и отново се оказа, че консистенцията е много покривна. Оказа се, че най-тъмните коректори в палитрата се оказаха перфектни за контуриране. От начало ми беше малко странно от гледна точка на това с какво точно да го нанасям и преливам. Осъзнах, че най-лесно тези коректори се нанасят с пръсти и се преливат с гъбичка. 
Обмислям да си поръчам и палитрата с тъмните коректори, тъй като за контуриране, мисля че ще ми е много полезна. 
Другото в палитрата, което ме улеснява наистина много, е че когато ми се налага да пътувам някъде не ми се налага да вземам  различни коректори- за прикриване на тъмни кръгове, за озаряване на лицето, за контуриране, за прикриване на пъпки и така нататък.  В козметичната ми чантичка слагам цялата палитра, която замества всички останали продукти в тази категория. По този начин ще спестя доста място в багажа си и ще освободя за други неща :).
Издържливостта на коректорите е много добра, не съм забелязала да ми предизвикват някакви кожни проблеми и като цяло всичко е супер. 
Другото, което много ми харесва е и опаковката. Наистина стилна, здрава, черна на цвят. Усеща се здраво и стилно и е много удобна за използване, и също така огледалото, което е на капачето на палитрата улеснява максимално използването и.
Доволна съм от покупката си, ще видя как ще се развият за напред нещата и най-вероятно ще поръчам от  http://www.enzo.bg/
и палитрата с ружове. :)
Надявам се да съм била полезна на тези от вас, които си търсят нещо подобно или искат да подновят този тип декоративна козметика. Аз лично всеки ден използвам коректор и както вече споменах постоянно тествам нови продукти. :)
До скоро !


Коментари

Популярни публикации