Nuxe Huile Prodigieuse OR Многофункционално сухо масло с блясък



Здравейте :)). 
Днешният ми пост е свързан с един продукт, който реално погледнато през последния месец използвам буквално за какво ли не.. :) Става дума за сухото масло с блясък на Nuxe Huile Prodigieuse OR. Обичам такъв тип многофункционални продукти.Това  масло може да се използва за тялото, косата, лицето, кожички и т.н. Като цяло обичам Nuxe,обичам балсамите им  за устни, продуктите им за тяло, продуктите им за лице, но от доста време обмислях купуването на сухото им масло.Не съм сигурна какво точно ме възпираше, но един ден попаднах на една статия, в която момичето изсипа куп суперлативи във връзка с продукта. Тогава реших, че го искам (типично по женски ха ха) .Въпреки, че това е масло, определено представите ми се разминаха. Имам в предвид, че не е като типичните масла, които ако прекалиш с капчица повече на косата си, става на клечки. Повярвайте ми, случи се да прекаля с количеството след баня и очаквах, че като изсуша косата си тя ще изглежда мръзна, но ефектът беше поразителен- блясък и мекота (макар, че блясъкът след известно време изчезва).
 Ароматът е много фин, нежен и женствен и се запазва много време било то върху кожа или коса.


Що се отнася до кожата, го използвам буквално навсякъде. След баня, когато чувствам кожата си суха нанасям от него по цялото тяло като лосион. Понякога нанасям само в проблемните ми очастъци, които са обичайно по-сухи ( ръцете, бедрата, стъпалата и лактите).Отначало трябва да призная, че малко ме шокира цветът на маслото, който реално погледнато е бронзов, притесни ме факта, че има вероятност да цапа дрехите, и да оцветява кожата ми. Нищо подобно. В момента, в който се слее с кожата тя го абсорбира и не се получават кофти моменти.
Използвам го и за лицето си. Имаше моменти, в които кожата на лицето ми се побърка през последните2-3 месеца. Редуваше се както с много суха, така и с много мазна. В моментите, когато беше суха използвах именно това масло. Нансях от него и всичко си идваше на мястото. Въобще невероятен продукт, златен ! Другото, което много ми харесва, е че остава много деликатен блясък. Фин и нежен, ненатрапчив. Ако все пак блясъкът ви "стресира" или просто не харесвате подобен тип продукти, ви препоръчвам оригиналната версия на маслото, което е без блясък и е също толкова добро.
Обичам да използвам маслото навсякъде, но сякаш усещаме ефектът ми най-добре на косата си. След нанасянето му косата ми става страхотна- мека, с блясък, хидратирана и се разресва много лесно.
Обичам да експериментирам с различни продукти, и определено този път спечелих с тази находка, защото освен всичко друго, това е продукт, който може да те улесни максимално при пътувания. Не е нужно да носиш в багажа си кристали за коса, лосион за тяло и в някои случаи крем за лице (ако сте със суха или нормална кожа) Въобще казано на кратко по десетобалната система 10 точки :). Ако си търсите нов продукт за косата, тялото или просто искате да се поглезите с нещо ново и стилно, то определено ви го препоръчвам. 
Другото, което в момента ми идва на ум е, че ше бъде страхотен подарък за приятелка, майка или изобщо за близък човек. Абсолютно сигурна съм , че на всяка една жена маслото би и влезнало в употреба.
 Разкошно е! 
Поръчано е от : http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации