Bourjois Volume Glamour спирала за обем и сгъстяване на миглите

Здравейте красиви :*. 
Днес ще си поговорим за една моя много, много, много любима спирала, която никога не ме е разочаровала, и е първата спирала до която някога имах досег:). Реших да споделя с вас моето мнение, относно този продукт, защото  мисля, че  спиралата е една от най-използваните  почти при всяка жена, и декоративната козметика без която аз не оставам.
Казвала съм и преди в блога си, но за тези които са нови ще кажа отново, че Bourjois направиха една от най- добрите и достъпна декоративна козметика на пазара. особено любими са ми и спиралите им, които са може би най- добрите им продукти. Тествала съм през последните 2-3 години доста от тях, но определено най- любима ми остава Bourjois Volume Glamour
, която придава обем и дължина на миглите. 
Това е първата спирала, която мама ми купи, преди доста годинки назад :). Именно за това тя има такава сантиментална стойност за мен, което ме кара да я обожавам още повече. 
Това е спирала, която наистина върши това, което брандът и обещава- в случая придава обем и дължина. 
Винаги съм обожавала гъстите и черни мигли, които спирала може да направи. За жалост аз не мога да се похваля с такива, които да са естествено тъмни, гъсти и дълги и точно поради тази причина спиралата е една от най- уважаваната декоративна козметика в несесера ми.
Специално от спиралата Bourjois Volume Glamour аз съм  обсебена.
Това е продуктът, който когато използвам самочувствието ми се покачва.. Без шега :). 
Обожавам това как изглеждат миглите ми след използването и.
Буквално ги издължава и те изглеждат много по-дълги от колкото са.  Същото е и с обема, който спиралата им придава. Брутален! С ръка на сърцето мога да кажа, че това е спиралата, която прави миглите ми като изкуствени, и като казвам изкуствени имам в предвид под най- добрата форма на изкуствени мигли. Гъсти, дълги и черни- така мога да опиша миглите си, когато съм със тази спирала. 
Издържлива, не се рони и същевременно се сваля лесно. Другото, което обожавам в нея е четката и. Самите косъмчета са разположени много добре, четката е обемиста, което помага да се захванат лесно всички мигли от първото нанасяне. Косъмчетата са нежни и не ми дразнят на очите, както правят доста спирали.  Лесно се постигат плътни и черни мигли, без да се натрупва и да става гротеска, и същевременно може да се регулира това колко и до къде искате да стигнете с обема и дължината. 
Спиралата не слепва миглите, и четката ги разделя буквално косъмче по косъмче. Не използвам по принцип извивачка за мигли, но с този продукт тя не е нужна, понеже ги извива по естествен начин. Влюбена съм в нея и това е :). 
Това е и любимата спирала и на майка ми. Тя е използва от наистина много години и не я сменя за никоя друга, което може би допринася и на моята обсебеност от нея.
По мое лично мнение това е може би най- добрата спирала на бранда Bourjois, и определено от към този тип декоративна козметика е една от най- известните и достъпни спирали, защото цената и много добра, а качеството още повече. Винаги, когато някоя моя приятелка ми каже " Спиралата ми свърши, трябва да си купя нова, но не знам каква, искам миглите ми да са обемни и гъсти, и да ги издължава, какво ще ми препоръчаш" (приятелките ми винаги се обръщат към мен по подобни теми, защото са запознати с обсебеността ми към козметиката хаха) , то аз винаги препоръчвам  Bourjois Volume Glamour. Никой, на който съм я препоръчала до ден днешен не ми е казал "Не ми хареса", което е още един фактор по който може да съдите колко наистина добра е тя. :)
Може да я поръчате от тук: http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации