Rimmel Stay Matte пудра

Здравейте прекрасни :).
Дойде пролетта, която всичко така чакаме. Тя е любима на много от нас, защото всичко буквално оживява заедно с нея. Говоря както за природа, така и за хората. 
С идването на пролетта и по-точно със затоплянето на времето, за мен започна нова ера в грижата ми за кожа, коса и така нататък. Обнових и доста декоративна козметика, за един от които ще ви поразкажа днес в тази публикация. 
Става дума за пудрата за лице на Rimmel Stay Matte. От много време в блог и влог средите се говори за този продукт, но понеже аз не използвам пудра в ежедневието си, та така като се замисля и изключително рядко и във гримове за по-официални случаи, не съм я използвала.
С идването на топлите дни си дадох нещо като обещание на мен самата, да използвам колкото се може по-малко грим и козметика, и да наблегна на това кожата ми да диша  през повечето време и с няколко думи да сведа грима до минимум. 
В ежедневието си използвам само коректор, спирала и молив за вежди, и рядко напоследък малко бронзираща пудра. Изключила съм фон дьо тена, през деня. 
Напоследък забелязах, че покрай топлите дни и лекциите ми от 7:30 до 18;00 часа, лицето ми произвежда доста повече себум, което е напълно нормално. Именно това беше и причината да си купя пудрата на Rimmel, тъй като имах нужда от продукт, който да нанеса сутринта и да не е прекалено тежък, но същевременно да овладява поне малко омазняването на кожата. Тъй като изключих това продуктът да е кремообразен се спрях на тази хвалена от много пудра. Очаквах наистина доста от нея и определено мога да кажа, че оправда очакванията ми.
Нюансът, който аз си поръчах от   http://www.enzo.bg/    е 005 Silky Beige, който идеално пасва на цвета на кожата ми. Пудрата е в компактна и удобна кутия, която е стабилно изработена. Продуктът е лесен за нанасяне с всякакъв вид четки,  не се разпрашва и не се пилее излишно.
Има много лек приятен аромат. Искам да кажа, че след като си почистя лицето с имиващ гел, преминавам към тоник и не слагам крем, поради което автоматично отпада идеята за някакъв тип основа под пудрата и я нанасям. Нанасям я само в "Т" зоната ( чело и нос), тъй като там е главно моят проблем. Мога да твърдя, че в случая на липса на каквато и да е основа, пудрата тушира себума ми поне 6-7 часа, след което е нужно да освежа лицето. Много съм доволна. Бях забравила какво е да използваш пудра, и може би като не слагам фон дьо тен и отгоре пудра, а само пудра не усещам това "претоварване" на кожата. Не съм забелязала да имам някакви кожни проблеми от сорта на засилено образуване на черни точки или акне. Мисля да преустановя използването на фон дьо тен, и за още поне месец,два за напред,  защото поне на този етап се чувствам много добре само с пудра и горе изброените продукти :).
Та пудрата оправда очакванията ми, и похвалите на много момичета. Определено матира, и е супер издържлива. Винаги съм харесвала бранда Rimmel и имам много техни продукти, и определено не съм била разочарована до сега от тях. Ще продължавам да купувам пудрата и за напред, защото мисля, че след почти 20 дневно използване открих моя продукт от тази категория декоративна козметика. 
Акоо си търсите нещо подобно, то пробвайте я :). 

Коментари

  1. Аз също я купих от ензо ( някакво намаление) съгласна съм с мнението за продукта, но опаковката ме разочарова. Може да погледнеш още пресния ми блог :) http://jubeautyblog.blogspot.bg/

    ОтговорИзтриване
  2. Да съгласна съм с теб, много е неудобна, трудно я отварям и затварям и благодарение на това вече и счупих капака от блъскане... Блогът ти е страхотен!Пожелавам ти голям успех с него :)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации