Artdeco Fixing Powder прозрачна пудра с апликатор

Здравейте хора :).
Напоследък все повече нашумяха прозрачните пудри за лице, които имам чувството, че лека полека ще изместят от пазара обикновените така наречени "компактни пудри", които лично аз не харесвам, защото правят лицето като "цементирано". 
Точно за това дълго време бях в процес на търсене на прозрачна пудра за лице, която да пасне на мен и изискванията ми, които са:
1. Да не си личи, че имам пудра по лицето със цел да избегна изкуственото покритие, която тя създава.
2. Да не усещам излишно утежняване на кожата и ефект тип маска.
3. Да не запушва порите.
4. Да не цапа дрехите.
5. И все пак да запечата фон дьо тена, и да го направи по-издържлив.
 Наистина не малко и изисквания, но какво да се прави.. Все пак живеем във време, в което всичко е толкова осъвременено, че доста от нещата всеки ден стават все по-хубави. Жив пример за това са  и фон дьо тените. Постепенно се доказва, че те не са "ужасните" чудовища, които карат кожата буквално да изглежда ужасно. Естествено, 60% от това зависи и как ние се грижим за кожата си и колко време оставяме този продукт на лицето си, как го почистваме и така нататък, което си е отделна тема. Но мисълта ми тук е, че производителите изчистиха фон дьо тените от доста вредни съставки, които предизвикваха ужасни неща на кожата. Всичко все пак  опира и до типовете кожа, но като цяло брандовете се стремят да пожалят кожата ни все повече, което се оказва супер тенденция.
Та да се върна и на думата си, за която исках да ви поразкажа за моето откритие, което без да преувеличавам отговаря на всичките ми 5 изисквания, които споменах по- горе. 
Тук говорим за безцветната/прозрачна пудра за лице на Artdeco Fixing Powder.
Страхотен продукт, който не мога да спра да хваля  и споменавам. Обожавам я.
Както вече споменах бях в процес на търсене на нещо най-най. Точно за това купувах на поразия различни подобни продукти. Една от тези покупки беше точно тази пудра. 
Трябваше да се гримирам за един рожден ден, когато опрях до нея. Помислих си " Хайде сега да те видя, гримът ми трябва да издържи, кожата ми все пак трябва да диша, и съм с бяла рокля" Ами сега? хаха. Гримирах се и стигнах до там, че трябваше да нанеса пудрата. Оказа се супер лесно, понеже пудрата е насипна и това при мен е голямо улеснение. Попива толкова нежно, без да пада по дрехите, без да се разхвърчава и т.н. Кожата става като кадифе. Наистина. Кадифе, но без ефекта маска,  от който така упорито бягам. Фон дьо тена се запечатва, няма го изкуствения момент,  в който кожата става както казваше баба ми "китосана" :Д. 
Пудрата създава много нежно усещане, няма аромат, няма цвят, нанася се много лесно, прелива се добре с кожата, въобще няма какво да посоча като негативно... А най-доброто което получавам от нея е, че гримът на лицето ми издържа цяла нощ. Цяла нощ на танци, изпотяване и всички подобни фактори в дискотеката. Не ставам бяла като призрак на снимките, нищо не се забелязва. Единственото, което се вижда на снимката, е че кожата изглежда супер, макар и изпотена. 
Уникален продукт. Пристрастена съм към тази пудра, неотложна част от вечерния ми грим или тогава, когато просто трябва гримът ми да издържи :). ! 
Пробвайте я!
Поръчах я от тук: http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации