Makeup Revolution Brushes четка за сенки и преходи между нюансите

Здравейте красиви :).
Днес съм ви подготвила един пост, в който  ще разкрия моята тайна, която до голяма степен ми помага, когато се гримирам. Определено до сега не съм навлизала в подробности за четки и така нататък, но реших да ви запозная точно с тази четка, защото за мен тя е мултифункционална и с нея може да се изпипа почти всичко в грима, без да се налага да се използват други четки (всичко зависи и от грима все пак).
Имам няколко четки на Makeup Revolution, но определено тази ми е любима. Много съм доволна като цяло от техните четки, защото са изработени от много добър материал, цените им са много добри или по-точно от  http://www.enzo.bg/   , от където аз съм си ги закупувала.
До сега не са ми създавали проблеми, използвам си ги редовно, не им падат косми, мият се лесно, съхнат бързо, въобще като цяло са една много достъпен и страхотен вариант за непрофесионалисти.
Специално тази четка, за която аз искам да ви разкажа е за преливане на цветовете или както още е известно "блендване". Номеът и е PRO E103.
Имам я от почти година и съм възхитена от качеството и  и от това колко добре си паснахме с нея.
Тя може да се използва по няколко метода:
1. Нанасяне на основен цвят сянка върху клепача.
2. Концентриране на определен цвят, вурху определено място.
3. Нанасяне на преходен цвят в сгъвката на окото.
4. Нанасяне на хайлайтър по лицето или в началото на очите.
5. Скулптуриране на лицето, носа и други части.
6. И това, за което най-вече е предназначена и върши чудеса- преливане на сенките.
Сами виждате  за колко много неща ми  помага, тази четка и ако трябва да избера една четка, с която да използвам за грима ми всеки ден, то определено това ще бъде тя.
Всичко е толкова лесно с нея, буквално както казват някои хора, всичко става като детска игра. ПО принцип този тип четки, винаги са ги предназначавали за мултифункционални, понеже самата им форма ги предразполага за много различни начини на използване. Подарила съм такава и на сестра ми, защото когато веднъж тя я пробва, думите и бяха" тази четка е чудо, искам и аз" хаха.
Тя не размазва грима, както ми се е случвало с доста четки, подобни на тази. Косъмчетата и са изработени от много хубав синтетичен материал, мекички са, не разпрашват сенките, не "гълтат" прекалено много продукт, и въобще това е една от най- изгодните ми покупки. Цената и е страхотна спрямо качеството, и се радвам, че благодарение на Ензо имах възможността да се запозная с нея, понеже другаде в България аз не знам да продавам продукти и аксесоари на Makeup Revolution.
Определено момичета този пост го написах, за тези от вас които искат да имат една такава четка, която наистина да върши перфектна работа с минимални наши усилия. За мен тази четка е  една перфектна алтернатива на други скъпи четки.
Препоръчвам ви да я пробвате, и съм сигурна че ще ви хареса и вие ще се пристрастите към нея както аз :).



Коментари

Популярни публикации