Biotherm Créme Solaire Dry Touch матиращ слънцезащитен крем за лице SPF 50

Здравейте прекрасни хора :) !
Днес съм ви подготвила статия, на тема която лично мен от известно време все повече ме интересува. От доста време се канех да напиша нещо подобно, но може би ме спираше това, че не можех да установя продукт, който най-много "да ми пасва" на тази тема. 
Висока слънцезащита за лицето.. тема, за която преобладаващите мнения са, че колкото повече и по-рано, то толкова по- добре. Все пак се намират и мнения, които твърдо опонират на горе споменатата теза. Взех да се интересувам повече и да чета на тази тема, когато мои две добри приятелки (сестри) започнаха да обикалят по дерматолози в България и се оказа, че диагнозите, които им поставяха не бяха никак на място.
Едната ми приятелка страда от доста изявени пигментни петна по лицето. Както казах обиколи доста места и хвърли един куп пари  за нищо.. Другата страда от акне, което не се повлияваше от лечението, което и назначаваха. 
След дългото обикаляне по лекари, те най- накрая случиха на компетентен човек, който стигна до извода, че проблемите и при двете се дължат на слънцето и липса на слънцезащита назад във времето. Няма смисъл да навлизам в подробности, за да ви обяснявам колко козметика изтестваха и на какви ли не процедури се подлагаха. Изводът, който лекарят направи е, че слънцезащита върху лицето трябва да се използва дори и в най- студените и лишени от слънце дни. Вредните лъчи, правят такива поражения върху кожата ни, за които ние дори не си представяме. Истината е, че в повечето случаи тези поражения се показват след години. Най- честите проблеми с кожата в следствие на вредните слънчеви лъчи и изгаряния са пигментните петна, разширените пори, неравномерния тен на лицето и акнето...
Точно когато станах свидетел на всичко това, аз реших, че трябва "да се взема в ръце" и да се грижа за кожата си. 
Тествах доста неща, но сякаш в последствие продуктът от който съм най-най доволна е  слънцезащитния матиращ крем SPF 50  на Biotherm. Оказа се, че с повечето продукти кожата ми лъщеше и истината е че не се чувствах комфортно. Попаднах на тестер на слънцезащитата на Biotherm, и се оказа, че с първото нанасяне разбрах, че това е моят продукт. Поръчах си го от http://www.enzo.bg/   и го използвам всеки ден. Консистенцията е супер приятна. Не отежнява кожата, същевременно я хидратира. Допада ми факта, че матира кожата, което лично за мен е огроомен плюс, понеже аз имам проблем точно с това. Тествала съм го в летни условия, по цял ден на плажа и смея да твърдя, че наистина пази кожата ми. Не потъмнява, не се зачервява и я поддържа през целия ден хидратирана. Много съм доволна. Първо, че има доста добра защита, второ, че е подходящ за мазна кожа, каквато е моята и трето, че матира, което много ми харесва в ежедневието. Не оставя бели следи, което също е супер.
Страхотен продукт!

Коментари

Популярни публикации