Rimmel 1000 Kisses молив за устни

Здравейте красиви хора :)!
Дойде лятото с него и ярките забележителни цветове, които изпъкват на тена и въобще повечето хора се отпускат да ги носят по-често в ежедневието си. Аз специално нямам подобен проблем от сорта на "това е прекалено крещящо и по някакъв начин цветно, за този мрачен или просто не толкова топъл ден".. повярвайте ми мога да сложа ярко розово искрящо червило, дори когато навън е -5 градуса хах!
Това, което предпочитам да нося на устните си през по-студените месеци не се ръководи от цвета,а от хидратацията.Предпочитам по- хидратиращи продукти, с блясък и също така гледам да избягвам матовите продукти. С настъпването на лятото, обаче обожавам всичко матово, с което мога да се гримирам- фон дьо тени, червила, моливи, пудри и така нататък.
Точно така се пристрастих меко казано към моливите на една от любимите ми марки Rimmel. 
Моливите за устни от серията 1000 KISSES са страхотни!
С тях се запознах още през зимата, но се оказа, че все пак ми идваха малко изсушаващи, като се има в предвид студения климат. Но от както се стопли съм просто обсебена от тях. 
Това са моливи, които освен за очертаване на устни, и използване като база за червило, са перфектни и само "като червило". Тях аз ги използвам като червило. Нанасям ги, като след това не ми е нужен продукт, който да ги запечатва. Тези моливи имат такава покривност, наситеност, цвят и каквото се сетите още, което ги прави меко казано равни по качество на огромен брой висококачествени продукти за устни.
Имат отлична издържливост и матов завършек, което ги прави перфектни за това топло време.
Именно в тях освен пигментирания цвят обожавам и матовия им завършек. Винаги съм харесвала матовите червила точно  за лятото, защото за разлика от другите обикновени хидратиращи и бляскави продукти, които лично аз трудно понасям на устните си, когато навън е 38 градуса, при матовите продукти този проблем го няма. Те се нанасят на устните и не помръдват, поне при мен разбира се. Не ми изсушават въобще устните, което ме кара да ги обичам още повече!
Още по-хубавото е, че в http://www.enzo.bg/   от където аз си поръчах моите моливи, има огромен избор от нюанси, които могат да отговорят на всеки вкус. Има както телесни Nude цветове, така и ярки и свежи нюанси, които са подходящи за тези, които обичат да експериментират :).
Лично аз имам цвят 050 Tiramisu,  и цвят 041 Coffe Bean, които изцяло отговарят на вкуса ми и най-вече настроенията в последните месеци. Особено последните два, съм супер обсебена от типа"кафяви устни", които са така модерни напоследък . Обичам да ги комбинирам с обемни мигли, или очна линия и светъл цвят сенки на очите.
Истината е, че определено ви препоръчвам да си изберете един единствен цвят, който да пробвате и само да установите колко са мекички, трайни и наситени, и как ще замените обикновените си червила,  точно с тези моливи хаха.
Шегата на страна, но определено ви предизвиквам, ако все още не сте пробвали, да пробвате, защото наистина си заслужават, а цената им е направо смешна :).
До следващия път :* 

Коментари

Популярни публикации