Последната ми пристрастяваща находка- гланцът за устни theBalm SNAP!

Здравейте!
Днес на вашето внимание искам да разкажа за един продукт, който се превърна в мой любимец още след първото използване. Това е гланцът за устни на марката theBalm - SNAP!
Това е продукт, към който съм пристрастена заради няколко причини:

- уникален nude нюанс, който е така модерен през последно време и в комбинация с различни моливи и въобще други продукти за устни в такива цветове е брутален.
-ароматът, който има.
-консистенцията, която е страхотна и не позволява продуктът да се размазва по устните.
-готината сладка опаковка.
-и това, че е на марката theBalm- доказани!

Това са причините да съм влюбена в този гланц за устни и да искам да ви запозная.
Така като се замисля, истината е, че рядко използвам глосове. Винаги съм предпочитала червила и особено такива, които са мат. Не знам защо нещо ми подсказа да си поръчам точно този от сайта за козметика и парфюми  http://www.parfimo.bg/    . От тогава този глос е неразделен от дамската ми чанта. Обожавам начина, по който стои дори, когато нямам никакъв грим, както и начинът по който изглежда с какъвто и да е грим. Това, че е в такъв неутрален nude цвят позволява съчетанието му с всякакъв грим, което за мен е доста важно.
Има доста добра издържливост на устните, бих казала прилична, а ако под него има червило тогава наистина си е доста добра. Аз го нося с молив за устни в горе-долу същия цвят и комбинацията става бетон!
Ароматът е направо пристрастяващ, което прави носенето му още по-приятно. Не лепне прекалено, не се разтича по устните, като цяло наистина перфектен продукт за лятото, а и не само за топлите месеци. Има хидратиращо действие на устните, което е супер, за тези от нас, които устните им често се изсушават.
Решила съм да си поръчам и още нюанси, защото рядко попадам на гланц, който да отговаря на всичките ми критерии :)!

Вие можете да го поръчате от тук: http://www.parfimo.bg/kozmetika-thebalm-read-my-lips-lip-gloss

Коментари

Популярни публикации