Променящо цвета си червило от MOODmatcher Luxe.

Здравейте приятели :) !
Преди около месец от http://www.enzo.bg/   получих предложение да тествам нов продукт, който в момента е хит сред много блогъри. Става дума за променящото цвета си червило на марката MOODmatcher Luxe. Съгласих се не само, защото на мен ми стана много любопитно какво точно представлява този продукт, но и защото исках да разкажа и на вас и да споделя мнението си точно с вас :).
Наистина бях много нетърпелива да пробвам червилото, понеже като истински колекционер на декоративна козметика и по-скоро вманиаченост към тестването и закупуването на всякакви червила, за мен този продукт си беше истинско предизвикателство.

Това червило работи по много интересен начин и има много положителни качества, които за такъв тип грим са си цяло богатство.В интерес на истината наподобява да онези химически червила, които се продаваха преди много години, и едва, едва се триеха. Най- шокиращото, когато получих пратката беше цветът на червилото! Зелено! Наистина се шокирах и това засили с всички сили любопитството ми :D .
Когато продуктът се нанесе на устните, цветът се абстрахира от pH -то  на дадения човек и създава най-подходящия цвят за него. При мен започна да се променя като от бледо розово, премина на червено. Истината е, че лично аз не се възприемам с подобен нюанс на устните. Не съм сигурна ходи ли ми, или не, но определено аз не мога да се възприема. Това е и интересното в червилото, че прави собствен уникален цвят при всеки човек, което си е много готино :).  

Другото, което е супер, е че червилото има много добра дълготрайност, която обещават, че е цели 12 часа. Не мога да кажа дали издържа точно 12 часа наистина, но определено е най-дълготрайното червило, което съм пробвала. Супер интензивен непроменящ се цвят, който и грам не изсушава устните благодарение съставките алое вера и витамин Е. Това ме впечатли много, понеже подобен тип дълготрайни продукти, правят устните ужасяващи, но тук освен интензивен цвят, който се запазва при пушене, хапване,пиене и така нататък, получаваш и хидратация. Опаковката е много сладка, наподобяваща молив или така наречения chubby style.  Стабилна е, като изключим това, че самото червило леко се поклаща. 
Формулата му е много приятна, нанася се лесно и още по време на нанасяне дава усещането за хидратиране. Има лек почти незабележим аромат, но все пак се усеща.
Определено много интересен продукт. Като изключим това, че не съм сигурна дали е моят цвят, с него определено мога да заложа на издържливост, пигментираност и хидратация през целия ден. :)
Можете да го намерите ТУК

Коментари

Популярни публикации