Любими продукти за лице от Rosa Impex.

Здравейте приятели :)!
За мое огромно съжаление (предполагам и ваше), лятото е към своя край и сякаш всичко започва лека-полека да се променя. Това е доста неприятен момент за мен, който за жалост е неизбежен.
Позитивното в случая, което ме радва е, че искам да ви представя няколко продукта, които трайно останаха в съзнанието ми, и ще ми напомнят на хубавото лято, понеже имах възможността да ги тествам по време на лятната ми почивка.
Искам  точно в началото на тази статия, да изкажа огромните си благодарности на компанията http://www.rosaimpex.com/  , за страхотните неща, които получих за тестване и за страхотната любезност, която получих, от рекламния им директор :).

Продуктите, които получих бяха все интересни неща от различни категории- коса, тяло, грижа за кожата...
Днес планирам да ви запозная първо с продуктите за лице, и предвиждам друг отделен пост, в който ще Ви запозная и с останалите продукти, които включват продуктите за тяло.

Първият продукт, който може би ми стана безспорен любимец още от началото е Активно почистващата маска за лице с Pm ® yoghurt. Определено много се зарадвах още в момента, в който я видях, понеже обожавам всякакъв тип маски за лице, и най-вече маски за почистване.
Самата маска има страхотен аромат на нещо свежо, което лично по мое мнение наподобявам на сладолед йогурт, който продават по моловете и си го украсяваме по наш избор. Изключително освежаващ продукт, който  наистина почиства порите до едно доста високо ниво. Нанесена на лицето се чувства някакво леко парене, но в последствие преминава. Определено се усеща и хумата, която както знаем е един от най-добрите почистващи агенти. Впечатли ме и това, че за направата на тази серия продукти Leganza е използван иновативен комплекс, който съдържа бактериите Lactobacillus bulgaricus и Streptococcus thermophilus., които се съдържат в нашето кисело мляко. Това ме води до мисълта, че киселото мляко се изпозлва в много маски за лице и коса и има много благоприятни действия.Консистенцията и е кремообразна и плътна, усеща се хумата. Определено  тази маска отива в категорията ми "любимци", защото обожавам действието и детокса, който лицето ми получава :).


Следващия продукт, който искам да ви представя, понеже  също толкова ми хареса  е Мицеларната лавандулова вода от серията Leganza Lavendur. Първото, което искам да уточня за нея, което е единствения недостатък е, че при мен не работи за премахване на грима, защото при повече"претъркване" или така да го кажа по-дълго почистване започва да пари на лицето. Неприятно е усещането и около очите. От начало се разочаровах наистина много, понеже обожавам лавандулата и съм използвала различни продукти с лавандула, но тук нещо не беше както трябва. В последствие обаче установих, че е подходяща за тоник. След почистване на лицето и преди нанасяне на крем, нанасям на тампонче от тази вода и и обожавам свежестта, която ми дава. Сякаш буквално отваря порите и подготвя кожата за крем. От доста дълго време търсих подходящ тоник, който да ме освежава точно по този начин и сега се радвам, че го намерих :)

Третият ми любим продукт за грижата за лицето ми е доста интересен и за пръв път като цяло имах досег до подобен продукт. Тук става дума за нощната маска с екстракт от роза Leganza Rose, която за мен беше предизвикателство, защото никога до сега както казах не съм пробвала подобна козметика. Като чуя маска си представям продукт, който се нанася на почистена кожа, изчаква се няколко минути и се измива с цел да почисти кожата още повече. Тук при тази маска е различно, защото се нанася вечер преди лягане на добре почистено лице и се спи с нея. Като консистенция си е кремообразна и наистина си наподобява крем за лице. Мазничка е, което се и очаква от нея, за да има свойството да подхранва цяла вечер. Интересен продукт. Наистина хидратира супер много, определено я тествах точно в такъв период, в който кожата ми имаше нужда от една идея по засилена хидратираща грижа. Искам да отбележа, че за моята кожа, която е комбинирана към мазна, за редовна употреба ми идва малко тежка, особено и лятото. Сигурна съм обаче, че зимата, когато кожата има нужда от по-специални грижи ще е просто перфектна. 

Съвсем скоро очаквайте и вторият ми пост на тази тема, в който ще поговоря за продуктите на Rosa Impex за тяло и коса :). Надявам се да съм била полезна! 
До скоро!

Коментари

Популярни публикации