CHI Thermal Styling защитен спрей за топлинно третиране на косата

Здравейте приятели :)  !
Със захлаждането на времето и настъпването на малко  по-суровата есен, определено ми се промениха доста от ритуалчетата ми. Говоря както за грижата за кожата ми (лице, тяло), така и за косата.
Определено студът се отрази и на косата ми и смених доста от козметиката си за нея, и към грижата ми, ако мога така да се изразя добавих някои нови продукти, от които ще ви запозная с любимците ми.
Може би съм ви споменавала преди в други публикации свързани с косата ми, че суша косата си много рядко и в случаите, когато го правя са следните:

                                  -  трябва да си лягам, а косата ми е мокра и рискувам да се събудя болна или в най- добрия случай схваната;
- зима е, и процесът на изсъхване се забавя с часове;
                                - трябва спешно да излизам и косата ми трябва да бъде в нормален вид;
                                   - трябва да си направя някаква прическа или просто да си оформя косата, но тя е мокра;

И това, което искам да ви разкажа днес, е че вече ми е толкова студено, че започнах все повече да прибягвам до лесния начин- сешоар. Другото, с което свикнах е докато я суша, и да си я поизправям :), което преди ми се струваше истинско премеждие. Купих си четка за издухване и сега кой като мен хаха. Шегата настрана, но това  изсушаване се отразява супееер много на косата ми. Освен, че става суха като слама, ако не и прилагам някои по-специални грижи и продукти започва едно огромно цъфтене на краищата, казано на жаргон.
В момента, в който видях на къде отиват нещата и че все по- често ще използвам сешоар се постарах да си набавя колкото се може по- качествени продукти - кристали, шампоани, маски , балсами и най-важното подходящ продукт за топлинната обработка.
Заложих на продукт, който ми беше препоръчан от специалист и поръчах от  http://www.enzo.bg/ . Става дума за   CHI Thermal Styling -защитен спрей за топлинно третиране на косата.



Марката се води професионална, което предполага, че продуктът се очаква да е на по-високо ниво от обикновените така казано дрогерийни продукти.
Спреят е в удобна опаковка, която се използва много лесно. Мирише страхотно и много свежичко, не лепне и се усеща изключително леко на косата, независимо колко слагате и дали сте прекалили косата не се сплесква и не личи по нищо.
Как го използвам аз:
Когато ми предстои изсушаване на косата, още докато е мокра (подсушена с кърпа) пръскам от спрея обилно, като се стремя да разпределям равномерно навсякъде. След това изчаквам малко да попие в косата и нанасям от кристалите си или някакво масло за коса. Последната стъпка е сушенето на косата.
Ако ми предстои изправяне или къдрене (маша, преса) разресвам косата си и пръскам добре от спрея, след което преминавам към кристали отново и изчаквам около 5-10 минути ( зависи дали съм сложила повече продукт и дали не трябва да попие добре) и преминавам към топлинната обработка.
Определено се забелязва разлика в косата. Първо, че косата се стилизира много по-лесно и изглежда много по-добре и второ, че не се изсушава така, както когато не се използва никакъв предпазващ продукт.

Коментари

Популярни публикации