L'Oréal Paris Double Extension спирала за удължаване на миглите

Здравейте  :)) !
Днес в тази публикация ще си поговорим за един продукт от декоративната козметика, който исках да пробвам много отдавна, но за жалост не намирах никъде. Става дума за двуфазната спирала за удължаване и подхранване  на миглите на L'Oréal Paris, която открих благодарение на  http://www.enzo.bg/   . 
Не знам на какво се дължеше, но толкова упорито я търсех и или беше изчерпана, или въобще не беше налична. Исках я от страшно много време, понеже съм голям фен като цяло на такъв тип двуфазни продукти, които се "разбират" с моите мигли и ефектът почти винаги е положителен.
Разбира се попадала съм и на продукти, които са ме оставяли с всичко друго, но не и положително мнение, но определено имах някакво усещане, че тази спирала на L'Oréal Paris ще е мой продукт :).
Доста се изписа за нея в блог средите, и в доста видеота на известни влогъри тя беше в любимците. И като истинска фенка на спиралите аз трябваше да я имам хаха. Най- малкото, че блогърското любопитство в мен крещеше доста силно, и в тези моменти знам, че дори да не я взема днес, поради някаква причина, то видя ли я друг път ще я взема. Независимо с колко спирали съм зарината, излезе ли нещо, което да ме жегне отвътре го искам :)... 
И така, поръчах си я и чаках с огромно нетърпение. 
Един от продуктите, на които държа най- много е спиралата. Както вече съм споменавала имам супер редки, къси, руси и като цяло безлични мигли :D . Това е и причината да обожавам спиралата и да се стремя да купувам продукти, които наистина се сработват с миглите ми.
L'Oréal Paris Double Extension се оказа както и предполагах страхотен продукт. Първата стъпка, която се прави е да се нанесе от бялата част на спиралата, която подготвя и подхранва миглите за основната стъпка. Консистенцията на бялата част наподобява обикновена спирала с разликата, че е бяла на цвят. Разнася се лесно на миглите, разделя ги и някак си преповдига и извива. Харесва ми.
След това се нанася и стандартната  обикновена спирала, която според мен играе главната роля тук. Миглите стават страхотниии! Определено спиралата е перфектна. Пробвах няколко пъти от чисто любопитство да видя дали без първата стъпка миглите ще са толкова  хубави и се оказа, че и само със стандартната спирала получаваме големи, обемни и разделени мигли. Хубаво е в случая да се използват и двете фази, защото тогава  миглите стават някак си по-плътни, по забележими. И се усещат добре. 
Издържливостта е на ниво, спиралата не се рони, не цапа и се отстранява сравнително лесно, което ми е +. :)
За мен беше доста интересно да разбера, че в състава на спиралата има доста добри съставки като масло от жожоба, което подхранва в дълбочина миглите, провитамин В5, шипков екстракт и още някои приятни "добавки" за миглите. Не съм се интересувала до сега дали във повечето спирали ги има, но тук ми стана някак по-добре, като разбрах за тях. Някак си се успокоих, че дори да третираме почти всеки ден миглите си, все пак има някаква компенсация за тях. Вие как мислите ? :)

Коментари

Популярни публикации