Любимата ми четка за коректор.

Здравейте  :)
Днес на вашето внимание съм решила да "представя", така да се каже аксесоар, който аз лично много отдавна искам да имам в колекцията си. Марката е много популярна, и напоследък все по-търсена от професионалисти, а не само любители. 
В България отново доста трудно тази марка се намираше, но до днес.
Говоря за бранда Real Techniques. Обожавам ги!
Обожавам четките им,  обожавам и всичко останало от тях...Имам няколко техни четки, които използвам от около три години едната, и другите от една- две. Това, което мога да кажа за тях е, че "нямат мърдане" (казано по нашенски). Уникално добро качество. Тествани са  по какви ли не начини. На моменти са виждали доста тормоз от моя страна. Имало е моменти, в които се миеха по 2 пъти на седмица, в продължение на няколко месеца, а ако сте по-запознати с тази тема сигурно се досещате колко стресиращо и форсиращо е за четките. Това, което се опитвам да кажа е, че наистина сайтът е направим велико решение, да започнат да продават четките на тази обичана от мен и много останали други хора марка. 
Четката, която искам днес да ви представя е Real Techniques четката за коректор. От много време исках да имам точно тази четка. Като истински маниак на тема коректори, предполагам се досещате и колко болна тема са ми и всички приспособления за нанасяне на този продукт. Доста от продуктите ми от тази категория съм открила, че се нанасят най-добре с пръсти, но ви уверявам, че от както изпробвах точно тази четка разликата е от тук до небето :) ! Точно за това я и исках от много, много дълго време. За моя огромна изненада я открих и без да се замислям поръчах.
Четката както и всички други е изработена от много стабилен метален материал. Усеща се много стабилно и стилно същевременно в ръката. Така е изработена, че дава усещането че почти никога няма да се разлепи( при мен за сега не се и разлепят). Косъмчетата са изработени от много добър синтетичен материал, защото когато се отнася до нанасяне на кремообразни продукти, четката трябва да бъде от изкуствен косъм.  Истината е, че на точно тази четка ( и на още други типично в мой стил хаха) аз намерих различни приспособления. Това, че е от изкуствен косъм не я прави по никакъв начин твърда или т.н, а точно напротив. Много е мекичка, не боде и аз използвам и за нанасяне на пудра под очите, сенки на целия клепач, понякога и за озаряване. 
Определено съм супер доволна от покупката си. А що се отнася до  нанасянето на коректора... великолепно.. Създава безупречен вид от където мине, и истината е че самият продукт придобива друг вид. Много я обичам тази четка :).

Коментари

Популярни публикации