Основа за всички типове кожа - W7 Cosmetics Porefection

Здравейте сладури :)!
Дойдоха жегите, започна се трудното задържане на грима върху кожата, както вече съм казвала си отправих едно така да кажа "предизвикателство" към себе си,  да използва колкото се може по-малко гримове. През последните 3 месеца, всичко вървеше страхотно, използвах буквално три продукта- молив за вежди, коректор за сенките под очите ми и от време на време червило или някой гланц за устни, който ми е влезнал под кожата. За мое огромно съжаление обаче, през последния месец ми се налага всеки ден (почти всеки) да използвам повече грим, и под повече грим визирам фон дьо тен, основа, руж, пудра и така нататък... Никак не ми е лесно и особено в момента с тези жеги това е просто мъчение за кожата.
Както разбирате, при ежедневното "заливане" с продукти върху кожата ми, те трябва да са и добре подбрани, тъй като с моята склонна към всякакви алергии и проблеми кожа трябва да внимавам какво и слагам. 
Първият важен продукт, който трябваше да подбера е добрата основа за грим или основа, която да нанасям под фон дьо тена. Основата е един от най-важните фактори за това колко дълго ще издържи гримът ни, колко добре ще е нанесен фон дьо тенът и въобще е много важен продукт. Освен другото, именно тя "тушира" порите ни и по този начин вредните съставки от кремообразните продукти не могат да достигнат в дълбочината на кожата, което е добре защото намаляваме или направо минимизираме последиците (пъпки, черни точки, запушване на порите) върху лицето.
Реших да заложа на една уважавана марка на пазара- W7 Cosmetics, и да си поръчам основа за грим точно на тази марка. Продуктът който поръчах е основа за всички типове кожа W7 Cosmetics Porefection
Един от проблемите на кожата ми е разширените пори на носа и около носа. Точно затова подбирам продуктите, така, че те да се справят в запълването и заглаждането на гадните пори... Това прави и основата на W7. Разкошна е. Отдавна не бях срещала подобен продукт, който така да ме грабне, може би и защото отдавна не ми се е налагало и да използвам. Но тази основа определено ме спечели!
Нанася се много лесно, икономична е. Буквално заличава порите и създава едно кадифено начало на кожата, като я подготвя много добре за нанасянето на фон дьо тена. 
Буквално залепя за кожата, не я утежнява излишно, и ефектът който се получава е, че си нанасяте крем за лице-  хидратира, изравнява кожата на лицето... Много ми харесва! Не съм спирала да я хваля на приятелките ми, понеже при мен е трудно точно това избиране на такъв продукт, тъй като имам доста претенции. Другото, което обожавам, когато я нося е, че гримът остава непокътнат супер много време, туширам ли всичко и с пудра просто се прибирам вечерта с непокътнат грим. 
Много се радвам, че се запознах с този продукт, и определено ще сме най-добри приятели през лятото. Бюджетна е, идеална е за ежедневна употреба, което ме устройва със сигурност. Опаковката е много удобна,  като цяло отговаря на всичките ми не малко изисквания :)!

Коментари

Популярни публикации