Околоочен крем Nuxe Prodigieux Moisturizing

Известно време търсих  околоочен крем за мен, който да не е нищо фрапантно, а просто да подхранва и поддържа сухата ми и нежна кожа около очите. След доста дълго колебание на кое точно да се спра, реших да заложа на околоочната грижа на Nuxe Prodigieux Moisturizing
Продуктът успях да тествам, благодарение на сайта за парфюми и козметика   Parfimo.bg

Ако си търсите просто добра грижа, която да не се бори с бръчка, фини линии и така нататък, то това е вашият околоочен крем. Съвсем лека текстура, но същевременно доста богата, която лесно попива в кожата и се разнася безпроблемно. Подхранва добре и дава усещането за комфорт, което който има суха кожа около очите знае за какво говоря. 
Искам да отбележа, че аз съм на 22 години и преценям за себе си, че това е кремът за мен и към момента нямам нужда от по-дълбока грижа.
Кремчето  е много приятно като текстура, както вече споменах. Има много лек и фин аромат, който в никакъв случай не е силно забележим. 
Доста е икономичен, което от една страна е хубаво, но от друга не, понеже се насъбират доста микроби и тук става по-сериозно.
Като цяло съм много доволна от избора си, ползвам го сутрин и вечер и за мен е важно, че усещам комфорт около очите и няма придърпване.

Коментари

Популярни публикации