Maybelline Push Up Drama

Здравейте ! :)
Днес темата на, за която ще пиша е спиралата, която преоткрих в последно време. Що се отнася до този тип декоративна козметика съм доста критична и като цяло трудно намирам "моя" продукт, и когато го намеря не сменям много време ( имам в предвид, че в момента, в който свърши старата опаковка заменям с нова от същия продукт). 
Реших да разнообразя с нещо ново и започнах мое проучване кои спирали биха могли да се сработят с моите къси, редки, прави и светли мигли и открих тази, която използвах цяла зима. Под сработят имайте в предвид, ако не ефект УАУ, то поне спиралата да отговаря на изискванията ми- обем, дължина, наситено черно. :)




Да не малко изисквания, но аз ежедневно използвам изключително малко продукти за гримиране и едно от тях задължително е спиралата. не правя компромиси с нея, и предпочитам да дам малко повече парички всеки път, но да знам, че е качествена и ми харесва, и най - вече отговаря на очакванията ми.
Та така отскоро реших да се върна отново към спиралата за обем Maybelline Push Up Drama, която ми беше препоръчана от приятелка, която знае манията ми към красиви мигли ( и познава рехавите ми мигли, разбира се хаха).
Наистина прави миглите страхотни. Много наситен черен цвят- това беше първото ми впечатление. Видимо ги удължава и им прави приятен обем, но без да ги сплъстява. Извива ги, като в същото време ги и разресва, и ефекта става страхотен. Четката е силиконова и е много удобна за работа тъй като е и гъвкава.



Другото любимо нещо в спиралата е, че се премахва сууупер лесно. Сваля се много лесно с мицеларна вода, измиващ продукт и мокра кърпичка, въобще лесна е за отстраняване. В същото време е издържлива, което ме учуди, но е факт. Не се рони, не се размазва. Чудничка :).
Харесвам такива спирали наистина много. И ако имам гарантирано обем, плътност и дължина на миглите съм готова да спестя факта например, че се сваля по - трудно. Но в този случай 
Maybelline Push Up Drama ме спечели тотално.  Другото, което забелязвам, е че спиралата има лек аромат. Не е натрапчив, но се усеща и за мен лично е приятно. Maybelline като цяло използват точно този аромат в почти всичките си спирали и по това не могат да се сбъркат.
Определено Maybelline  правят едни от най-добрите бюджетни спирали на пазара, и аз съм им голям фен.

Коментари

Популярни публикации