Палитра с червила на марката BHcosmetics

Здравейте мили хора :)) !
Днес съм тук с цел да ви разкажа за последната си красота в грим колекцията ми, към която не таях огромни надежди, но истината е, че ме изненада много, много приятно и въобще преобърна представите ми за подобен тип продукти.
Днес става дума за една палитра от червила на марката BHcosmetics, която наблюдавах от  известно време .
Имах някои резерви към нея, понеже преди съм имала опит с подобна палитра от червила, която се оказа един голям въздух под налягане. Почти на всички, които горе-долу обичат грима и козметиката, че доста често в този тип продукти не се влага кой знае какво качество и няма как в някаква палитра от 100 цвята например, всички да са супер пигментирани покривни и какво ли още не. 
Интересното тук при тази палитра е, че аз я наблюдавах при западни блогъри и влогъри, които упорито я хвалят и не могат да спрат да я използват. Попадала съм на много нейни снимки в инстаграм и като цяло се оказва, че е доста популярна. 
Реших да я поръчам, защото изключително харесвам брандът BHcosmetics, а съм и побъркана на тема червила, което е достатъчна предпоставка да си поръчам някаква палитра от 40 цвята, само заради три вътре в нея хаха, но тук исках абсолютно всички цветове, и силно  стисках палци от тези всички цветове поне по-голямата част да са перфектни.
Още когато ми пристигна палитрата нямах търпение да се прибера и да изпробвам абсолютно всичките нюанси на цветовете. Тя съдържа в себе си 28 различни цветове червила, които са просто уникални. Има както любимите на повечето жени, и така популярните в момента nude цветове, които са много приятни нежни телесни и ежедневни нюанси, които отиват на много момичета. Също така има богата гама от така любимите ми розови червилца, които са подбрани в такава гама, която е широко разпространена и би отивала на всички жени. Има както бледо розово, така и смело лилаво (което е един от любимите ми червила от палитрата).
Другите цветове, които силно ме грабнаха са кафеникавите, които напоследък отново много нашумяха и ми допада факта, че все повече жени се престрашават да експериментират с тях. Обожавам да ги нося като акцент на лицето, като намаля до минимум всичко по очите и се спра на една хубава очна линия, малко бронзант и един от тези смели нюанси на устните.
Палитрата също така съдържа и красива гама от червеникави и оранжеви цветове, които много жени предпочитат. Ако трябва да съм честна не си падам по този тип цветове и някак си не ми допада да ги използвам, но всичко друго което е розово, телесно и  така смелото кафяво обожавам :).
Като качество червилата са много добри. Наистина нямах кой знае какви надежди, но това оправда всичко. Имат уникална формула, пигментирани са и с една удобна четка са перфектни. Нанасят се лесно и равномерно, не се налага 300 пъти да се напластяват. Издържливостта им също е много добра, с един молив под тях си става отлична. Самата палитра е много удобна при пътуване, понеже всичко, което както се казва ти "кефне" го имаш под ръка, само я вадиш и нанасяш :). Наистина останах много приятно изненадана от тази покупка, наистина като колекционер имах нужда от нещо подобно в колекцията си и отдавна планирах да закупя, и грам не съжалявам, че купих точно този продукт :)!

Коментари

Популярни публикации