Alterna Bamboo Smooth олио -100% грижа против цъфтене

Здравейте! :)
Днес съм тук отново с още един мой любимец за месеца, който спада в графата "продукти за коса" и ме грабна съвсем очаквано, като се има в предвид това колко много харесвам тази марка.
Разкошен, разкошен продукт, който типично за продуктите на Alterna, отново ми затвърди мнението, че са едни от най-добрите на пазара с продукти за коса, било то шампоани, балсами, маски и други грижи. Определено за мен както се казва са "TOP".
Реших да боядисам косата си,  и с тази ми идея беше ясно, че ще последват някои странични покупки, с които да обогатя грижата си за косата, понеже както знаете боядисаната коса изисква доста повече грижа от небоядисаната, поне по мое мнение и особено за коси като моята- гъста, суха до известна степен и склонна към цъфтене.
Реших да заложа да нещо, което съм почти сигурна, че ще ми хареса и естествено се спрах на Alterna.
Това масло съдържа голяма доза укрепващи екстракти от органичен бамбук, който наистина достига в структурата на косата и я подхранва дотолкова, че косата да изглежда като току-що подстригана и освежена (най-хубавият ми момент, е когато си подстрижа косата, наистина няма равна това усещане, сякаш косата се "преражда" :D ). Забелязах това след може би второто или третото ми използване на продукта. 
 Супер стилна и изпипана, което е в стила на Alterna. Идва със стъклено красиво шишенце с пипета, което прави използването на доставящ удоволствие ритуал. Нанася се много лесно, нужно е малко количество, но аз винаги попрекалявам, заради гъстата ми и суха коса, която иска мнооого повече от нормалното.  Нанасям след баня задължително, като се стремя да намажа не само краищата, но и цялата дължина на косата. Нанасям също така и преди обработка на косата с сешоари, преси и т.н. 
Освен че олиото се грижи страхотно за косата ми, което се забелязва наистина, защото косата ми е много по- мекичка на допир от преди, няма ги тези сухи участъци, които ме вбесяваха, и въобще косата си е поддържана и си личи и се грижи за боята ми. Косата ми изглежда много по- лъскава и цвета и си стои наситен без да пада. 
Наистина съм супер доволна и дори го препоръчах на фризьорката ми и тя на свои клиентки, защото също остана доволна. Върха е.
Има много приятен аромат, който ароматизира и косата и това усещане много ми харесва, особено когато го нанасям на мокра коса :). 
За свиване на краищата не мога да говоря все още, понеже се подстригвам редовно, и полагам грижи, но наистина има разлика в структурата на косата ми. 
Препоръчвам ви го от сърце :) :* ! 

Коментари

Популярни публикации