Сапун за почистване на четки от da Vinci Classic

Здравейте на всички :) !
От много дълго време  се замислях по какъв начин ще ми бъде удобно да почиствам четките си за грим. Гледала съм супер много видеа на тази тема, изчела съм куп статии и съм изпробвала всичко, което най-добрите гримьори, влогъри и блогъри препоръчват. Изпробвала съм наистина доста различни техники и начини за почистване, но до скоро имах чувството, че това, което правя не е моят начин за почистване или, че не правя нещо както трябва. 
Доста често ми се налага да почиствам четките си за фон дьо тен и гъбичките ми за нанасяне на кремообразни продукти, понеже както всички знаем това са и четките, които задържат най- много бактерии и е редно след всяко използване да се почистват старателно. 
Винаги докато ги мия, оставах с впечатлението, че те не се почистват толкова добре, колкото аз държа  и си мислех дали това е в следствие на препарата, с който ги почиствам или методът, който използвам.
Ползвала съм доста различни препарати, като започнем от бебешки шампоан, който е впряган за най- добрия продукт за почистване, нека преминем и към обикновени шампоани, специални кремообразни препарати за почистване точно на четки, и преминем към обикновени сухи сапуни и веро за миене на съдове... 
Преди месец бях посъветвана от приятелка, да изпробвам сапунът за измиване на четки на Da Vinci Classic,  и да направя сама разликата да мия четките си за грим точно с този продукт и всички останали.
Стори ми се малко несигурно всичко това, при наличието на толкова много методи, които съм пробвала, но все пак се реших и си го закупих.
Направи ми впечатление е, че Da Vinci е на доказана марка, която създава едни от най- добрите четки за грим. Тогава ми светна и лампичката, че съм виждала много известни момичета да почистват четките си точно с този сапун и да казват колко прекрасен бил и така нататък.
Дойде в много удобен момент, когато си бях използвала всички четки за експерименти върху лицето ми и всичко беше кочина... Това беше и най-удобният момент да го тествам върху доста замърсени четки от различни продукти.
Хораа... в моментът, в който измих първата си четка си зададох въпроса "Къде си спала до сега? ". Честно!
Насапунисва много лесно, буквално докосваш сапунчето два пъти и разтриваш на ръката и излиза абсолютно всичката мръсотия. Наистина не знам как точно се случва това, и защо не ми се е случвало с нищо останало до сега, което съм пробвала, но това е уникално. Много е икономичен и имам чувството, че скоро няма да свърши. Самата четка се измива много лесно, не се пени до такава степен, че ръцете да гъбясат както се казва под водата, лесно се изплаква, и най-хубавото от всичко е, че не пресушава космите на четката, което ми се е случвало. 
Мирише много деликатно, но същевременно приятно и оставя четките мекички, независимо дали са изкуствен или естествен косъм. Много добра моя покупка е този сапун и сега съм се заредила с още един, в случай, че изчезне хахах.
Опаковката също е специална и отново се радвам, че производителите са помислили за това. тя е метална (вие ще видите на снимката),  и е с капаче, което позволява сапунчето да се носи при пътуване и да не изцапа. Не заема място и може да се прибере навсякъде и не е нужно да се носят отделни сапунерки и така нататък.
Страхотен е, не спирам да го хвала и да моля приятелки да ми дават четките си, за да ги мия, понеже ми доставя огромно удоволствие :) .

Коментари

Популярни публикации