Dolce & Gabbana The One Desire парфюмна вода за жени

Здравейте хора :) :* !

Този месец за мен беше месецът на отдавна планирани покупки. Накупих си неща, които планирах отдавна да си взема, но поради една или друга причина отлагах. Някои неща исках от наистина много време (порядъка на 2-3 години), други пък ми скимнаха както се казва на момента  и почти всеки блогър познава от близо онзи момент, в който нещо ново излиза на пазара, или просто си е навил на пръста, че трябва да си вземе нещо.
Ох де да бяха рядкост при мен тези моменти...ама не са. Всеки месец ми се иска нещо интересно и силно забелязвам, че напоследък манията ми от декоративна козметика, лекичко премина към желание да инвестирам в най - подходящата за мен бяла козметика както и парфюми.




Днес този пост е свързан точно с един такъв парфюм, който може би отприщи желанието ми да си купувам парфюми и да опознавам нови аромати. Точно този аромат аз исках наистина повече от 3 години. идваше моментът, в който си казвам " Така, искам го и го взимам", самонавивам се и се отказвам, защото се появява нещо, което искам по - силно.
Майка ми реши да ми подари парфюм и ми каза да си избера какъвто поискам. В този момент вече знаех, че парфюмът ще бъде Dolce & Gabbana The One Desire. Толкооова искан, толкова обичан!



Този аромат винаги ми е наподобявал на нещо, което обожавам. Не мога да определя какво, не мога да кажа как, но усещах някакво много странно "привличане" към него. Мирише ми на женственост, на уют, комфорт, като цяло е силно мой аромат. Пасва ми перфектно и в последствие отново разбрах, че една от главните му нотки е сандаловото дърво, което както знаете присъства ли в някой парфюм, то 100% ароматът ще ми пасне.
Другите нотки като цяло са плодови. Определено парфюмът е сладникав, не бих казала тежък (поне по моите критерии). Наситено се усеща карамелена нотка, нещо захаросано, но в същото време изчистено от така срещания точно бонбонен мирис.
Много е женствен, и е почти сходен на оригиналния аромат Dolce & Gabbana The One . Може би е малко по - изчистен, ако мога да го нарека така, а оригиналния аромат е малко по - силен и натрапчив и като казвам натрапчив не в лошия смисъл разбира се.
Този аромат е траен, но все пак всеки прави различни асоциации, като чуе думата "трайност". Мен лично ме устройва, и както споменах ми пасва идеално, а за мен това е най - най- важното.
Не мога да кажа дали е летен или зимен аромат, понеже при мен това правило не важи. Ако харесвам много даден парфюм, ако ще той да бъде супер тежкия аромат, а навън е 40 градуса, то аз ще си го ползвам с удоволствие. Това грам не ме притеснява.
Така, че мили дами, ако харесвате ароматите на Dolce & Gabbana, предполагам, че този парфюм ще ви хареса, тъй като се запазва оригиналната лека нотка, която напомня на всичките техни аромати. И като завършек на всичко искам да отбележа, че опаковката е уникално стилна. Черна, стъклена, тежка, изчистена - каквато трябва да бъде опаковката на всеки един качествен парфюм. Лично на мен опаковката на продуктите винаги ми прави впечатление, предполагам и на вас :) !

Коментари

Популярни публикации