Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour палитра контури за лице

Здравейте приятели :)!
Днес съм тук да ви разкажа за най- новата ми слабост в декоративната ми козметика напоследък, която използвам толкова често и за толкова много неща, че определено е един продукт, който спокойно мога да сложа в багажа си и да знам, че ме спасява почти в целия ми ежедневен грим.
Това е един супер използван, както казах продукт от известно време насам и съм буквално обсебена  от палитрата.
Истината е, че от доста време насам исках да си купя някаква палитра, в която да има контуриращи пудри, и те да са в различни нюанси, тъй като аз съм с много претенциозен  тен на кожата и много трудно си намирам контурираща пудра, която да ми пасва перфектно и да не ми оранжевее . И така реших да си купя такава палитра с идеята да смесвам различни нюанси до получаване на подходящ цвят, който да ми пасне. В  дълго търсене   попаднах на Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour палитра контури за лице, и защото много уважавам  марката Makeup Revolution, реших да се доверя и да си я поръчам.
И преди съм ви говорила, че много харесвам козметиката им ,и че доста често им се доверявам  и си купувам различни неща и съм много доволна от качеството им.
Веднага след като видях палитрата  си помислих , че трябва да си  я взема, защото:
1. не ми се е случило да си поръчам нещо и да не ми хареса;
2. обичам да пробвам различни неща;
3. дори и да не ми хареса няма да ме е яд, защото цените са супер достъпни;

Оказа се, че абсолютно ми хареса. И не само. Използвам я освен за контуриране, а и за други цели:
- попълвам си веждите с определен цвят от палитрата и ефекта е уникален;
- използвам пудрите и като сенки за очи, особено  за сгъвката;
-правя си перфектния цвят, който ми пасва перфектно както за контур, така и просто за леко затопляне на лицето;

Супер доволна съм от качеството, наистина Makeup Revolution отново ме изненадаха много приятно. Издържливостта на пудрите е перфектна, справя се отлично и освен това се преливат изключително лесно на лицето и лесно се суъздава натурален вид на кожата.
Номерът на палитрата е 04 Ultra Ligt/Medium и е съставена от 3 цвят, като единия си е тъмно кафяво подходящо за контур, и един малко по-светъл кафяв нюанс, който е подходящ за по ежедневна визия. Освен тях има и хайлайтър, който аз много обичам да използвам в огромно количество хаха.
При използването на палитрата обичам да нанасям продукта с четка за пудра ( когато трябва да просто да затопля лицето си, да го бронзирам), а когато използвам за контур нанасям с четка за контуриране и ефекта е страхотен!Хайлайтъра го нанасям на върха на скулите, нослето и понякога използвам като сенки.
Лесно ми е да си я нося с мен и не ми се налага да вземам различни малки бронзанти и хайлайтъри, за да си "сътворявам" перфектния цвят, а просто си слагам любимата палитра и съм спокойна :).

Коментари

Популярни публикации