Olivia Garden Healthy Hair Comb Collection гребен за коса

Здравейте приятели! :)
С нетърпение чаках да напиша точно този пост, понеже е за един много интересен и нетипичен продукт. Тук говорим за грижа за косата, която винаги е актуална тема за мен и за почти всяка жена, особено ако има трудна за поддържане коса, която е предразположена постоянно към проблеми... Колко познато.
Винаги съм имала гъста, чуплива, заплитаща се и в последните една- две години дълга коса, за която съм много благодарна на природата, но идва и един такъв момент,  в който поддържането и трудно. Постоянно съм в тестване на нови продукти за коса и в шкафа ми с козметика точно тези са доста преобладаващи. Попадам постоянно на всякакъв вид четки, гребени, и общо взето всякакъв вид помагала, които ми обещават, че едва ли не ще разрешат косата ми вместо мен хаха. Да, наистина някои са много добри, други са дадени пари буквално на въздуха, като цяло много мога да говоря, НО  днес ще се фокусирам върху продукт, който обожавам!
Това е един дървен гребен за коса  от Olivia Garden Healthy Hair Comb Collection , моят модел е HH-C4 (Eco-Friendly Bamboo).
За дървените гребени винаги се е говорило, че що се отнася до поддържане на красива и здрава коса, то това е "приспособление" без което това е мисия невъзможна. Винаги ми е било интересно  да чета за подобни публикации, за това колко е полезно, защо точно дървен гребен и така нататък.
Известно е, че дървения гребен не накъсва косата, разплита я без  проблем, а и не само. Една от разликата е, че металните и пластмасовите било то четки или гребени са много груби към косата, а и към скалпа, който всъщност е мястото, от където започва всичко, тоест ако скалпа ни има проблем, голяма вероятност е косата ни също да не е в перфектното си състояние. Разликата в дървения гребен е, че той е значително по-мек към скалпа, защото самата му повърхност е полирана и шанса да се нарани кожата на главата или да се накъса косата е почти минимален. Друга причина да използваме точно дървен гребен е, че той не създава статично електричество, както пластмасовите гребени, което както знаем е наелектризирането, което е вредно за косата ни.
Определено, когато се разглеждах в всички неща от марката Olivia Garden  и забелязах този гребен се реших да си го поръчам, понеже беше крайно време и отдавна обмисляна покупка, която най-сетне осъществих. Истината е, че съм много,много доволна и за мен това е един продукт, който всяка жена трябва да притежава. Не случайно преди много години бабите ни са имали хубави коси, като една от заслугите за това е точно дървеният гребен.
От както го използвам косата ми определено се разресва много по-добре и по-лесно, наистина. Пада много по-малко коса, което е показател за моята коса, че и действа добре, понеже повечето четки ми накъсват косата. Благодарение на по- широките зъбци разресването е много по-лесно и не се скуби косата. Много си го обичам, нося си го навсякъде в мен и като се сетя вадя от чантата и разресвам косата си, а за мен преди това беше цяло изпитание :) хаха !


Коментари

Популярни публикации